beantwoord

Rekening van iemand niet meer woonachtig op dit adres

Ik heb een rekening gekregen van iemand die al meer dan een jaar niet meer op mijn adres woont. Ik kan helaas nergens op de website vinden hoe ik dit per e-mail kan oplossen. Alleen per telefoon...maar lange wachttijden pfff

Is het mogelijk dit per e-mail op te lossen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 21 oktober 2015, 16:48

Hoi DaDa, en welkom.

Dat is nooit prettig natuurlijk. Wat je het beste kunt doen, is de brief retour sturen naar ons, met de melding dat deze persoon hier niet meer woont. Wij gaan dan kijken of we een ander adres van deze persoon hebben. De brief kun je sturen naar:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt Eva gebruiken. Het is een tekstcomputer maar als u email of e-mail intypt, geeft ze de mogelijkheid een mail te versturen. Een antwoord kan wel even duren. . Persoonlijk adviseer ik u in de avond te bellen, dan reageert Klantenservice redelijk snel. Het is overigens lokaal tarief. 030 7515155.
Hoi DaDa, en welkom.

Dat is nooit prettig natuurlijk. Wat je het beste kunt doen, is de brief retour sturen naar ons, met de melding dat deze persoon hier niet meer woont. Wij gaan dan kijken of we een ander adres van deze persoon hebben. De brief kun je sturen naar:
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Dank. Ga ik doen

Reageer