beantwoord

Restitutie


Goede middag,

9 november 2015 heb ik restitutie aangevraagd voor teveel betaald instaptarief.
Tot heden heb ik echter nog geen geld ontvangen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 januari 2016, 22:58

De claim is onderzocht en TS krijgt 20 euro restitutie.

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Media Markt Heerlen. Je zou dit natuurlijk al lang moeten hebben ontvangen. Hoe heb je dit ingediend? Zou je mij middels een privébericht NAW-gegevens, kaartnummer, IBAN en eventueel referentienummer kunnen sturen?
Welkom op het NS Serviceforum Media Markt Heerlen. Je zou dit natuurlijk al lang moeten hebben ontvangen. Hoe heb je dit ingediend? Zou je mij middels een privébericht NAW-gegevens, kaartnummer, IBAN en eventueel referentienummer kunnen sturen?

Beste Klaas-Jan,

bij deze de bevestiging die ik per mail ontvangen heb.

Geachte heer Media Markt Heerlen,

Hieronder vindt u een overzicht van uw aanvraag voor restitutie van teveel betaald instaptarief na een vergeten check in/uit. U ziet hier ook welk bedrag u na controle van de gegevens van ons terugkrijgt. Dit bedrag zal worden overgemaakt op het door u opgegeven rekeningnummer.
Kaartnummer: PRIVE
Datum vergeten check in/uit: 9 november 2015
Beginstation: Heerlen
Eindstation: Heerlen
Klasse: 2e klas
Ingehouden instaptarief: € 20,00
Prijs van uw treinreis: € 0,00
U ontvangt van ons: € 20,00
Als uit onze administratie blijkt dat er geen check in/uit ontbreekt, dan kunnen wij niet ingaan op uw verzoek tot restitutie en ontvangt u geen geld van ons terug. Mocht dit zo zijn dan krijgt u hierover van ons bericht.
Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030-7515155. We staan dag en nacht voor u klaar.
Met vriendelijke groet,

NAW:
Media Markt Heerlen BV
Corio Center 9 6411 LX Heerlen
IBAN:
PRIVE

Met vriendelijke groet,
PRIVE
Ik heb je gegevens verwijderd. Zou je deze alsnog via een privébericht naar Klaas-Jan willen sturen? Dit kan door op zijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
De claim is onderzocht en TS krijgt 20 euro restitutie.

Reageer