beantwoord

Restitutie

Goede middag,

9 november 2015 heb ik restitutie aangevraagd voor teveel betaald instaptarief.
Tot heden heb ik echter nog geen geld ontvangen.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 januari 2016, 22:58

De claim is onderzocht en TS krijgt 20 euro restitutie.

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Media Markt Heerlen. Je zou dit natuurlijk al lang moeten hebben ontvangen. Hoe heb je dit ingediend? Zou je mij middels een privébericht NAW-gegevens, kaartnummer, IBAN en eventueel referentienummer kunnen sturen?
De claim is onderzocht en TS krijgt 20 euro restitutie.
Ik heb je gegevens verwijderd. Zou je deze alsnog via een privébericht naar Klaas-Jan willen sturen? Dit kan door op zijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.
Klaas-Jan NS schreef:

Welkom op het NS Serviceforum Media Markt Heerlen. Je zou dit natuurlijk al lang moeten hebben ontvangen. Hoe heb je dit ingediend? Zou je mij middels een privébericht NAW-gegevens, kaartnummer, IBAN en eventueel referentienummer kunnen sturen?

Beste Klaas-Jan,

bij deze de bevestiging die ik per mail ontvangen heb.

Geachte heer Media Markt Heerlen,

Hieronder vindt u een overzicht van uw aanvraag voor restitutie van teveel betaald instaptarief na een vergeten check in/uit. U ziet hier ook welk bedrag u na controle van de gegevens van ons terugkrijgt. Dit bedrag zal worden overgemaakt op het door u opgegeven rekeningnummer.
Kaartnummer: PRIVE
Datum vergeten check in/uit: 9 november 2015
Beginstation: Heerlen
Eindstation: Heerlen
Klasse: 2e klas
Ingehouden instaptarief: € 20,00
Prijs van uw treinreis: € 0,00
U ontvangt van ons: € 20,00
Als uit onze administratie blijkt dat er geen check in/uit ontbreekt, dan kunnen wij niet ingaan op uw verzoek tot restitutie en ontvangt u geen geld van ons terug. Mocht dit zo zijn dan krijgt u hierover van ons bericht.
Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030-7515155. We staan dag en nacht voor u klaar.
Met vriendelijke groet,

NAW:
Media Markt Heerlen BV
Corio Center 9 6411 LX Heerlen
IBAN:
PRIVE

Met vriendelijke groet,
PRIVE

Reageer