beantwoord

Restitutie

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste, er zou in de afgelopen vier weken - na ontvangst brief van 16 september - een bedrag van 18,40 terug gestort moeten zijn op mijn rekening. Het geldbedrag zou door de financiele administratie zijn overgemaakt, maar vooralsnog heb ik niets ontvangen. Vanochtend telefonisch contact gehad met de Klantenservice, die de restitutie opnieuw heeft uitbetaald. Maar vooralsnog heb ik weer niets binnen en dat frustreert mij best wel nu. Kunt u voor mij nagaan waarom claim 50064310 nog niet uitbetaald is?
icon

Beste antwoord door Brian NS 17 oktober 2016, 16:26

Beste MdV83,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je de restitutie nog niet hebt ontvangen. Als de klantenservice een nieuwe betaling in het systeem zet, kan het 3 weken duren voordat het op de rekening staat. Meestal sneller, maar dus een maximum van 3 weken. Het klopt dus dat je het vandaag nog niet op de rekening hebt staan.

Edit: Ik zie dat het bedrag correct naar je is teruggestort. Binnen 30 dagen staat het weer op de rekening.

Bekijk origineel

1 reactie

Beste MdV83,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je de restitutie nog niet hebt ontvangen. Als de klantenservice een nieuwe betaling in het systeem zet, kan het 3 weken duren voordat het op de rekening staat. Meestal sneller, maar dus een maximum van 3 weken. Het klopt dus dat je het vandaag nog niet op de rekening hebt staan.

Edit: Ik zie dat het bedrag correct naar je is teruggestort. Binnen 30 dagen staat het weer op de rekening.

Reageer