beantwoord

restitutie

• 19 februari 2020
  • 3 reacties
  • 401 Bekeken

ik ben met de hond in de trein geweest. Heb een treinkaartje gekocht voor de hond via de site van NS, heb betaald, maar deze komt niet in mijn mail. Ik heb daarna de NS gebeld, zij konden wel mijn e-ticket vinden, maar niet die van de hond. Er werd geadviseerd om het nogmaals te proberen en dan het geld terug te vragen. Het ging echter weer niet goed. Ik heb dus twee keer betaald voor 1 hondenkaartje. Hoe kan ik restitutie aanvragen?

De medewerker in de trein adviseerde mij om de volgende keer het via de oplaadbaar op de OV kaart te zetten. Dat heb ik de terugweg gedaan. 

icon

Beste antwoord door MoDe 19 februari 2020, 08:23

Is het geld van de kaartjes wel afgeschreven van uw bankrekening? Neem met uw bankgegevens bij de hand contact op met de NS klantenservice. Dit kunt via Twitter, Facebook, chat of telefonisch doen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hi Joamma. Welkom bij de Community.

Bedoel je het saldo dat nog op je OV-chipkaart stond? Dat zal op de eerstvolgende NS Flex factuur worden verrekend :smile: .

Ik ben overgestapt op een flex-abonnement. Op mijn oude abonnement stond nog een bedrag. Nu zie ik dat ineens dat dat bedrag er niet meer staat en het is ook miet bijgeschreven op mijn rekening. Hoe werktdit?

Reputatie 7
Badge +3

Is het geld van de kaartjes wel afgeschreven van uw bankrekening? Neem met uw bankgegevens bij de hand contact op met de NS klantenservice. Dit kunt via Twitter, Facebook, chat of telefonisch doen.

Reageer