Restitutie van €44,38 na 1,5 maand nog niet ontvangen

• 9 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Beste NS medewerkers.

Waar kan ik een klacht indienen dat ik na 1,5 maand nog steeds geen restitutie heb ontvangen van €44,38.
vanaf 25 aug zit ik al hierop te wachten, blijkbaar is er iets bij jullie in het systeem niet helemaal goed gegaan waardoor ik meerdere malen met jullie contact heb gezocht en er een nieuw betaalverzoek is aangemaakt. 20 september heb ik weer met contact opgenomen met het klantenservice, en nog een nieuw betaalverzoek werd er aangemaakt.

Na 1,5 maand nog geen bedrag gezien te hebben, belde ik vandaag 9/10 maar weer met jullie en misschien raad je het al er werd weer een nieuw betaalverzoek aangemaakt zo blijft het wel even duren voordat ik mijn €44,38 terug ontvang.

Moet de consument dan voor jullie op zijn/haar knieën liggen om het geen waar hij/zij recht op heeft terug te krijgen?

2 reacties

Hallo LesleyR89 en welkom bij de NS Community.

Ik ben op dit moment vooral benieuwd waarom je restitutie van ons zou krijgen. Afhankelijk van de reden kan het maximaal 30 dagen duren voordat je de restitutie hebt. Aangezien die periode al verlopen is wil ik er graag even voor je naar kijken. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, e-mailadres en het IBAN rekeningnummer waarop je de restitutie verwacht? Kun je tevens aangeven waarom je restitutie van ons zou moeten krijgen? Dan ga ik kijken wat ik kan vinden. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie van je ontvangen, @LesleyR89. Mocht je alsnog graag de hulp van een moderator willen dan kun je dat hier aangeven.

Reageer