beantwoord

Rugzak vergeten met laptop

• 28 september 2017
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

Mijn zoon is een uur geleden zijn rugzak vergeten. Trein Tilburg- Eindhoven . Dit was het eindstation
Niemand kan hem helpen en wordt van kastje naar de muur gestuurd.
Ik sta nu zelf al 20 min in de wacht.
Wat nu
Waar is de trein nu?
icon

Beste antwoord door Robert B 28 september 2017, 19:41

Welkom op het forum!

Waar die trein is kan ik je niet zeggen, het kan goed zijn dat die alweer onderweg terug is naar Den Haag of zo, maar meld de vergeten rugzak in ieder geval aan via deze link en hoop dat iemand hem ingeleverd heeft. Je krijgt dan een casenummer.

Je kunt ook (later op de avond is het veel rustiger) nogmaals bellen met 030 751 5155 (optie 5 en dan 1) om te informeren of hij gevonden is, en waar hij eventueel opgehaald kan worden.
Bekijk origineel

8 reacties

Laptop zat in de rugzak
Badge +3
Welkom op het forum!

Waar die trein is kan ik je niet zeggen, het kan goed zijn dat die alweer onderweg terug is naar Den Haag of zo, maar meld de vergeten rugzak in ieder geval aan via deze link en hoop dat iemand hem ingeleverd heeft. Je krijgt dan een casenummer.

Je kunt ook (later op de avond is het veel rustiger) nogmaals bellen met 030 751 5155 (optie 5 en dan 1) om te informeren of hij gevonden is, en waar hij eventueel opgehaald kan worden.
Dan zal uw zoon rond 18.43 binnen zijn gekomen met de 1165. Deze treinstam is de 16506 en is om 19.14 weer vertrokken naar Den Haag Centraal.
Bedankt voor de reactie.
Inmiddels bericht ontvangen dat hij terecht is!
Geweldig dat er toch nog eerlijke mensen zijn !
Fijn voor uw zoon dat alles terecht is ?
Bedankt voor de reactie.
Inmiddels bericht ontvangen dat hij terecht is!
Geweldig dat er toch nog eerlijke mensen zijn !
Heel leuk, dit maakt mij heel blij!!!! Wat leuk dat u het meldt!
Wat fijn om te lezen 🙂
Badge +3
Top! 🆒

Reageer