beantwoord

Service los van NS account?!

• 3 januari 2017
  • 9 reacties
  • 172 Bekeken

Stel je een vraag via twitter, dan wordt er tot 3 maal geen antwoord op gegeven. Vervolgens wordt er naar een forum verwezen waar jezelf maar achter antwoorden aan moet gaan. Wil je daar inloggen met je NS-account kan dat niet omdat er een aparte forum-account gemaakt moet worden?! @ns waar zijn jullie mee bezig? Hoe onklantvriendelijk willen jullie het maken?
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 januari 2017, 16:48

Heb net in je eigen topic het antwoord gegeven https://forum.ns.nl/dienstregeling-2017-55/langzaam-rijdend-sloterdijk-binnen-30786.

Omdat ik niet van de klantenservice ben, maar treinpersoneel, kan ik net wat meer technische zaken bekijken. Vandaar dat ze je doorsturen, omdat hier dus mensen zoals ik actief zijn, die het antwoord sneller kunnen vinden, dan dat hun intern dingen navragen en op een antwoord moeten wachten 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
En wat is je vraag, dan kunnen we hem misschien beantwoorden 🙂
Waarom om dit bureaucratische systeem in het leven is geroepen en het niet gewoon onder de normale NS-account hangt zonder aparte inlog en extra drempels.
Was dat uw vraag op Twitter:?
Reputatie 7
Badge +3
Omdat er ook forumbezoekers kunnen zijn, die geen NS-account (willen) hebben en vice versa.
Reputatie 7
Omdat dit een klant helpt klant principe is. Wat wordt begeleid, door moderators. Ook zijn er NS medewerker, niet werkzaam bij de klantenservice actief, voor extra info.

Omdat het dus een openbaar forum is, bedoeld voor niet alleen vragen maar ook discussies, delen van info en dergelijke, is het niet wenselijk dat iemand met zijn NS gegevens inlogt. Dit omdat dan iedereen jouw gegevens zou kunnen zien. Door je eigen profiel aan te maken kun je zelf kiezen of je je echte naam en foto wil delen.
Nee Nooduitgang. De vraag was waarom de treinen Sloterdijk zo langzaam binnenrijden vanuit Haarlem sinds de nieuwe dienstregeling. Die heb ik in een andere vraag hier gesteld.
Dank Slidestops, nu begrijp ik waar ik beland ben... ik snap werkelijk waar niet waarom de klantenservice van de NS een serieuze vraag over de dienstregeling naar een c2c platform stuurt! Net alsof een andere reiziger de dienstregeling aan kan passen?!
@jblokpoel Op dit forum zijn ook wel eens medewerkers actief die betrokken zijn bij de ontwikkeling van de nieuwe dienstregeling. I.p.v. 'Sprinter' staat er bijvoorbeeld 'Ontwikkelaar dienstregeling NS'

Bellen en chatten kan ook. www.ns.nl/klantenservice/contact
Reputatie 7
Heb net in je eigen topic het antwoord gegeven https://forum.ns.nl/dienstregeling-2017-55/langzaam-rijdend-sloterdijk-binnen-30786.

Omdat ik niet van de klantenservice ben, maar treinpersoneel, kan ik net wat meer technische zaken bekijken. Vandaar dat ze je doorsturen, omdat hier dus mensen zoals ik actief zijn, die het antwoord sneller kunnen vinden, dan dat hun intern dingen navragen en op een antwoord moeten wachten 😉

Reageer