beantwoord

snoepautomaat op station Rotterdam Blaak

• 27 november 2019
  • 13 reacties
  • 364 Bekeken

Snoepautomaat op station Rotterdam Blaak Spoor 2 doet het niet, bericht: "wachten op GPRS"

icon

Beste antwoord door Emma NS 27 november 2019, 21:38

Beste Reinmetdetrein, welkom bij onze Community!

Zo te lezen had jij net zin in wat lekkers. Ik zal de stationsmanager een seintje geven! :)

Bekijk origineel

13 reacties

Beste Reinmetdetrein, welkom bij onze Community!

Zo te lezen had jij net zin in wat lekkers. Ik zal de stationsmanager een seintje geven! :)

De snoepautomaat op station Blaak geeft snoep zonder te betalen… Lijkt mij niet echt de bedoeling!

Spijtig dat Blaak zo ver weg is……

Mag ik vragen om welke snoepautomaat het precies gaat? Ik kan mij herinneren dat er meerdere automaten staan.

Beneden bij het spoor richting Den Haag

En deze automaat geeft alles zomaar weg of een specifiek product?

Lijkt erop dat alles eruit komt. Was gisteren nl ook al en dacht vandaag zal eens kijken of het nog zo is, dan geef ik het even door.

Bedankt daarvoor. Het is niet de bedoeling dat wij gratis snoep weggeven. Als dat wel zo was dan verwacht ik dat dat op het kantoor ook gebeurt.

Badge

Lijkt erop dat alles eruit komt. Was gisteren nl ook al en dacht vandaag zal eens kijken of het nog zo is, dan geef ik het even door.

Had ik dat vandaag maar geweten, ben er 4x langs gereden vandaag.

Morgen nieuwe kansen :grinning:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7
Badge +3

Al dat snoep is helemaal niet goed voor je Jeroen. :laughing:

Badge

Dat is zo maar soms is het wel erg lekker.  Zal ik dan wat voor je meenemen vanaf Blaak morgen :rofl:

Ik heb er een spoedmelding van gemaakt.

Badge +3

Als het goed is zouden er ook mondkapjes in moeten zitten, maar ja daar heeft Jeroen weinig aan… :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Dat is zo maar soms is het wel erg lekker.  Zal ik dan wat voor je meenemen vanaf Blaak morgen :rofl:

Haha ja, is soms erg lekker. Zeg maar hoe laat ik op De Vink moet staan. :joy:

Dit met een snoepautomaat doet me wel denken aan lang geleden dat ik misschien iets van 12 of 13 jaar oud was. Mijn jongere broer had altijd de gewoonte om bij automaten te kijken of er nog wisselgeld in het vakje onderin zit. Dat konden parkeerautomaten zijn maar ook automatieken met snacks. Soms vond hij wel dubbeltje of een kwartje en was hij de koning te rijk. Maar een keers op vakantie en dagje naar een pretpark probeerde hij bij een automatiek eens een deurtje van een kroket open te maken en warempel die ging open. Dus daarna nog maar een paar deurtjes geprobeerd en er gingen er nog meer open. Nadat hij een derde of vierde open deurtje aantrof en mijn vader intussen doorhad wat hij aan het doen was zei mijn vader "hup, wegwezen hier” maar intussen hadden we al wel enkele gratis snacks.

Reageer