beantwoord

spook e-mailadres

• 5 februari 2017
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ik krijg regelmatig e-mails van de OV-chipkaart gericht aan mevrouw Soule op mijn e-mailadres. Ik ken deze mevrouw NIET en heb op allerlei manieren geprobeerd om dit te laten stoppen. Helaas is de OV-chipkaart niet direct met e-mail te bereiken. Daarom gaat dit nu al jaren oor. Als je niet eens een e-mail adres kunt veranderen in de administratie van de OV-chipkaart, hoe zit het dan met de rest?
Daar word je niet vrolijk van.

Hieronder volgt (nogmaals) de e-mail aan mevrouw Soule:

Bekijk deze email in je favoriete browser
(deze link is tot 1 week na verzenddatum te gebruiken)

OV-chipkaart (logo)

Onderwerp : Wij hebben uw verzoek voor een OV-chipkaart verwerkt
Kenmerk : EMA005-0616

Geachte mevrouw Soule,

Wij hebben uw verzoek verwerkt voor het beëindigen van de verlopen OV-chipkaart. Het gaat om de OV-chipkaart met kaartnummer ****

U ontvangt saldo terug
Het saldo op uw oude kaart is € 10,76. Wij storten dit bedrag binnen enkele dagen op rekeningnummer ****

Meer informatie?
Kijk op www.ov-chipkaart.nl. Of bel met Klantenservice OV-chipkaart, 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice OV-chipkaart

Postbus 365
3800 AJ Amersfoort

Deze mail is automatisch gegenereerd
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 6 februari 2017, 09:10

Goedemorgen karl harmsen, welkom op het NS serviceforum.

Dat is zeer vervelend inderdaad, echter kan ik niet in de systemen van het OV-chipkaart bedrijf. Je kunt toch het beste contact met hun zoeken: 0900-0980, hopelijk kunnen ze je helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

De persoonlijke informatie is niet echt nodig en kunt u tot een uur na plaatsing uw bericht aanpassen, door rechtsboven op het potloodje te klikken in uw bericht en de persoonlijke informatie te verwijderen en het bericht daarna weer op te slaan.
En anders past een moderator dit t.z.t. wel aan...21:44.. Ga slapen 😉
Goedemorgen karl harmsen, welkom op het NS serviceforum.

Dat is zeer vervelend inderdaad, echter kan ik niet in de systemen van het OV-chipkaart bedrijf. Je kunt toch het beste contact met hun zoeken: 0900-0980, hopelijk kunnen ze je helpen!

Reageer