beantwoord

Spoor

  • 24 juli 2017
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ontvang het blad Spoor niet..... Wie kan ik hiervoor benaderen....
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 juli 2017, 10:15

Ik raad u aan hiervoor even direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen nagaan of er misschien een reden is dat u het blad niet hebt ontvangen, bijvoorbeeld omdat geregistreerd staat dat u geen aanbiedingen per post wilt ontvangen, en de laatste editie nasturen.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Ik raad u aan hiervoor even direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen nagaan of er misschien een reden is dat u het blad niet hebt ontvangen, bijvoorbeeld omdat geregistreerd staat dat u geen aanbiedingen per post wilt ontvangen, en de laatste editie nasturen.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Reageer