staat er een boete op

  • 30 March 2023
  • 8 reacties
  • 280 Bekeken

Hoe weet ik of ik een boete heb?  Ik gebruik zelden treinen.  en geen ov-kaart hebt.


8 reacties

waar ik een brief met mijn gegevens kan schrijven.  En als ik een boete moet betalen?

Reputatie 7
Badge

Hoe heeft u uw reis betaald als u geen ov chipkaart heeft? En waarom zou u een boete hebben gekregen?

Goedemorgen viktor en welkom bij de NS Community.

Op het moment dat jij in de trein reist zonder een geldig vervoerbewijs loop je het risico om een boete te krijgen. Wanneer een conducteur jouw controleert, kan die een boete uitschrijven. In dat geval, krijg je een boete.

Als die gebeurtenis nog nooit heeft plaatsgevonden zul je ook geen boete hebben gekregen voor het reizen zonder geldig vervoerbewijs.

Als je twijfelt dat kun je eventueel contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan kijken of er aan de hand van jouw persoonsgegevens boetes gevonden kunnen worden. Zij kunnen je dan ook verder helpen met de vraag hoe je een boete kan betalen.

Je kunt hen telefonisch bereiken, via Twitter, Facebook en chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

Hallo.  vertel me of ik een boete heb?  en hoe kan ik ervoor betalen?  Ik gebruik geen NS.  Ik heb geen ov-kaart?  Als er een boete is, waar kan ik die dan betalen?

Via de NS Community kunnen we je daar geen antwoord op geven, viktor. Zoals ik net al aangaf kun je contact op nemen met onze Klantenservice.

ondersteuning kan me niet antwoorden.  ze kunnen me niet vinden op het systeem.  ik ben een vluchteling.  Hoe kan ik de boete nu betalen?  Over 2 weken vervalt de betalingstermijn?

Als mijn collega's je niet kunnen vinden dan zul je waarschijnlijk ook geen boete hebben. Je spreekt nu echter over een betaaltermijn, dus je hebt wel iets van een boete ontvangen? Dan zou je daar ook instructies bij moeten kunnen vinden over hoe je het kunt betalen.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien is er een contactpersoon of hulpverlener die jou hiermee kan helpen?

Reageer