beantwoord

staking

  • 8 September 2022
  • 12 reacties
  • 271 Bekeken

Goedendag, 

Door de staking van NS kan ik mijn e-ticket die ik afgelopen 4 september heb besteld via de NS app niet gebruiken. Hierbij wil een aanvraag doen voor een teruggave van de kosten. Nummer van mijn e-ticket is: 45166161. 

Met vriendelijke groet, 

malvarez

****

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 September 2022, 13:55

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +3

U kunt op deze pagina informatie vinden over hoe u uw geld terug kunt krijgen.

U kunt op deze pagina informatie vinden over hoe u uw geld terug kunt krijgen.

Dank voor u reactie! 
alhoewel, ik heb helemaal geen vertraging gehad, ik heb op de dag gewoon helemaal niet mijn ticket kunnen gebruiken want er reed helemaal niks van mijn station tot het gewenst eindstation. Daardoor ben ik dus gewoon met de auto gegaan.

 

ik heb tijdens de staking veel ellende gehad met de ns contstant maar gezeur en claims niet uitbetalen na heel vaak bellen en mailen staat er nu nog een bedrag van 66 euro open omdat het eerst naar een rekeningnummer overgemaakt werd maar die is tussendoor opgeheven en dat is gebeurd voordat ns de claim zou uitbetalen en nou zeggen hun dat het is overgemaakt en de bank zegt van niet omdat de rekening niet meer bestaat dus met andere woorden het zijn de grootste oplichters en dieven die je kan hebben aangezien ze 66 euro geroofd hebben maar wel moet ik blijven dokken voor een abbo die ook niet meer goedkoop is dus het zijn stelletje roofdieren eerste klasse

Badge +3

 dus het zijn stelletje roofdieren eerste klasse

NS kan er weinig aan doen dat je een bankrekeningnummer opgeeft dat opgeheven wordt voordat ze een betaling kunnen overmaken.

De meeste banken doen mee aan de overstapservice, waarbij 13 maanden lang betalingen aan een oude rekening doorgestuurd worden naar de nieuwe rekening.

Ik zou eens kijken in je rekeningoverzicht of dat toevallig gebeurd is.

omdat ik van November van bewind ben daar is mijn bank nr geweizigt

Badge +3

omdat ik van November van bewind ben daar is mijn bank nr geweizigt

Oei, dat is wel een ‘dingetje’ maar daar heb je een (hopelijk goede) bewindvoerder voor.

Als dit speelt vanaf november ook prima! Wel laat om dat nu pas hier te melden….

omdat ik van November van bewind ben daar is mijn bank nr geweizigt

Oei, dat is wel een ‘dingetje’ maar daar heb je een (hopelijk goede) bewindvoerder voor.

Als dit speelt vanaf november ook prima! Wel laat om dat nu pas hier te melden….

ik ben er ooal vanaf November mee bezig

 

omdat ik van November van bewind ben daar is mijn bank nr geweizigt

Oei, dat is wel een ‘dingetje’ maar daar heb je een (hopelijk goede) bewindvoerder voor.

Als dit speelt vanaf november ook prima! Wel laat om dat nu pas hier te melden….

ik ben er ooal vanaf November mee bezig

 

ik ben er nog steeds niet uit ge kommen met de NS

Badge +3

ik ben er nog steeds niet uit ge kommen met de NS

Ik zou de bewindvoerder inschakelen, die hebben meer ingangen bij NS om (bank)zaken te regelen.

wat kan de NS TOCH MOELIJK DOEN zij maken de fout met  het Geld van de  staking  naar het verkeerde bank nr over ge maakt ze zegen dat ik het heb gaat heb maar dat is  niet zo

Badge +3

wat kan de NS TOCH MOELIJK DOEN zij maken de fout met  het Geld van de  staking  naar het verkeerde bank nr over ge maakt ze zegen dat ik het heb gaat heb maar dat is  niet zo

Hoe komt de NS dan aan dat (verkeerde) banknummer?

OMDAT IK EERST ONDER BEWINDVOERING HEB GE STAAN

Reageer