beantwoord

status reclamatie

• 20 maart 2017
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb op 12 december 2016 een reclamatie ingediend. Hier tot op heden niets van gehoord. Net een medewerker van de klantenservice gesproken, zij kon mij niet vertellen wat de status was, of deze al in behandeling was genomen of dat deze uberhaupt was aangekomen. Ze raadde mij aan op het opnieuw te versturen.

En dan???? als ik dan over 4 weken weer bel dan kun je me weer hetzelfde antwoord geven???? Ik mag toch wel verwachten dat NS weet welke post er bij ze binnen is gekomen. Helemaal als dit bijna 3 maanden terug is.

Vervolgens wil ik de kopie van het gestuurde nar de NS mailen, maar de NS heeft geen mailadres..........
En nu?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2017, 19:24

Hallo JanJanJan en welkom op het NS Serviceforum,

Ik snap je frustratie dat je zo lang moet wachten op de afhandeling van een claim. Het is voor onze klantenservice bijna tot niet mogelijk om de status van een ingezonden brief te geven als deze nog niet in behandeling is genomen. Er is momenteel zoals Slidestops al aangaf een achterstand. Als je een reactie krijgt via ons contactformulier dan kan je ons weer een reply met een bijlage sturen. Je kan ons ook benaderen via Facebook of Twitter als je ons graag een bijlage wilt sturen. Kan je ons aangeven om wat voor soort claim het gaat?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Afdeling claims heeft een hele grote achterstand, dus het kan zomaar zijn dat je binnekort reactie krijgt 😉
Hallo JanJanJan en welkom op het NS Serviceforum,

Ik snap je frustratie dat je zo lang moet wachten op de afhandeling van een claim. Het is voor onze klantenservice bijna tot niet mogelijk om de status van een ingezonden brief te geven als deze nog niet in behandeling is genomen. Er is momenteel zoals Slidestops al aangaf een achterstand. Als je een reactie krijgt via ons contactformulier dan kan je ons weer een reply met een bijlage sturen. Je kan ons ook benaderen via Facebook of Twitter als je ons graag een bijlage wilt sturen. Kan je ons aangeven om wat voor soort claim het gaat?

Reageer