beantwoord

Stop zetten

• 21 december 2017
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Goedemiddag,
Ik had een Dal Vrij abonnement waarvan ik onlangs wegens emigratie stop had gezet en bevestingsmail heb ontvangen. Alleen was door alle drukte vergeten om de pas ook nog langs een automaat te halen. Ik heb op 15 Dec j.l. Een bericht hier over naar klantenservice verstuurd, waarvan ik tot heden geen reactie op heb ontvangen. Vandaag zelf vanuit de VS gebeld 18 min in de wacht zonder iemand te kunnen spreken. Dit vind ik wel beetje schandalig.
Ik hoop dat u mij hier mee kan helpen om mijn abonnement helemaal uit het systeem te halen.
Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 december 2017, 17:25

Welkom op het NS Serviceforum, Chosenone!

Jammer dat je dit vergeten bent, maar ik kan me voorstellen dat dit erbij in schiet door alle drukte. Spijtig om te lezen dat je onze klantenservice nog niet hebt kunnen bereiken. Het is helaas erg druk op dit moment. Ik kan je hier via het forum niet helpen, maar in jouw geval kun je het beste via onze live chat, Twitter of Facebook contact met ons opnemen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Chosenone!

Jammer dat je dit vergeten bent, maar ik kan me voorstellen dat dit erbij in schiet door alle drukte. Spijtig om te lezen dat je onze klantenservice nog niet hebt kunnen bereiken. Het is helaas erg druk op dit moment. Ik kan je hier via het forum niet helpen, maar in jouw geval kun je het beste via onze live chat, Twitter of Facebook contact met ons opnemen.

Reageer