Superbedankt!

  • 18 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Gisteren reisden we met ons gezin naar Maarssen toe en in de hectiek van het uitstappen met kleine kinderen bleef er een mobiele telefoon achter in de trein.

Dankzij het engelengeduld van de medewerker van NS klantenservice (sorry dat we niet precies wisten welke foto erop de screenlock zat) en de betrokken hoofdconducteur (die door ons tot tweemaal toe werd gestoord in zijn/haar hoofdtaak en die bovendien zijn/haar lunchpauze moest inzetten om onze mobiele telefoon op Utrecht CS af te geven) zijn we nu niet een jaar kinderfoto's kwijt en hoeven we geen nieuwe smartphone te kopen.

Super, super, superbedankt!
Joost

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wat een mooi bericht!
Reputatie 6
Prachtig dit te lezen, van zo'n positief bericht wordt ook ik blij.

Wel een tip voor @JoostS : Je ziet hoe snel je iets kwijt kan zijn (of defect), maak onmiddellijk één of meerdere kopieën van de inhoud van je mobiel op bv laptop of computer.
Digitale bestanden moet je nooit in enkelvoud bewaren, dat gaat eens fout.
Goedemorgen JoostS en welkom bij de NS Community!

Inderdaad een supermooi bericht om te lezen dat jullie telefoon nog is teruggevonden. Bedankt voor het compliment en het delen! 🙂

Reageer