beantwoord

Tegemoetkoming 100 euro

• 15 februari 2018
  • 5 reacties
  • 326 Bekeken

Goedemiddag,
Ik heb voor 31 januari 2018 netjes mijn gegevens doorgegeven om de tegemoetkoming van 100 euro te ontvangen op mijn rekening, maar tot nu nog niks mogen ontvangen?
Kunt u mij vertellen wanneer jullie de tegemoetkoming gaan storten?
Groeten
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 februari 2018, 17:43

Marjoleinn82, we kunnen op dit moment inderdaad helaas nog geen precieze datum toezeggen.
Bekijk origineel

5 reacties

Het zou in februari gestort worden!
Reputatie 7
Hallo Nathalie en welkom op het NS Serviceforum.

Afhankelijk van wanneer je deze gegevens hebt doorgespeeld, word je op de lijst gezet. De vergoeding zal dus wel klaargezet worden, maar de uitbetalingsdatum kan variƫren afhankelijk van de aanvraagstap. Je kunt eventueel contact opnemen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155) of via Facebook/Twitter waar er m.b.v. jouw persoonlijke gegevens gekeken kan worden naar de status van deze credit. Mogelijk komt hij namelijk snel binnen, maar dat kan nagegaan worden. Laat je ons weten of het gelukt is?
Ik wacht het netjes af, bedankt voor de snelle reactie!
Volgens je collega kan dit niet: "Helaas kunnen we je geen indicatie geven wanneer het geld precies overgemaakt zal worden. Dit zal, gezien het aantal klanten dat een vergoeding krijgt, in fases worden gedaan.

Groet,
Denice"
Marjoleinn82, we kunnen op dit moment inderdaad helaas nog geen precieze datum toezeggen.

Reageer