beantwoord

Tegemoetkoming reizigers IC Direct

• 27 december 2017
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste,

Begin december ontving ik bericht dat ik, als houder van een jaarabonnement op het traject van de IC Direct een tegemoetkoming van 100 Euro zou ontvangen - de boete over 2015/2016 die NS aan de reizigers zal uitkeren. Mooi initiatief! Nu is het zo dat de email zegt dat we voor eind december instructies zullen ontvangen met hoe we ons hiervoor kunnen aanmelden. Tot heden heb ik deze helaas niet mogen ontvangen. Kunnen jullie misschien aangeven of deze al verstuurd zijn? En indien dat het geval is, waar ik deze kan vinden?

Alvast vriendelijk bedankt,
Adrienne de Beer
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2017, 18:32

Welkom op ons forum Adrienne. Ik heb even navraag gedaan en als het goed is ontvang iedereen deze week bericht via mail of post. Mocht je dit weekend niets ontvangen hebben laat het dan even weten. Als dit wél het geval is ook graag even. Dan weten we dat het goed is gegaan.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op ons forum Adrienne. Ik heb even navraag gedaan en als het goed is ontvang iedereen deze week bericht via mail of post. Mocht je dit weekend niets ontvangen hebben laat het dan even weten. Als dit wél het geval is ook graag even. Dan weten we dat het goed is gegaan.

Reageer