beantwoord

telefonisch contact


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Inmiddels heb ik 10 keer gebeld en het maakt niet uit welk cijfer ik invoer of welke vraag ik zou hebben, de verbinding wordt domweg verbroken. Dit noem ik geen klantenservice. Terwijl ik dus uiteindelijk de bedoeling heb een jaarabonnement aan te schaffen. Als het aan de poort al zo is, hoe slecht zal de service dan onderweg zijn? Is er een telefoonnummer van de ns dat wel bereikbaar is.
Kan ik solliciteren voor een functie bij het kcc? Ik gooi de hoorn er niet op! Al een hele plus lijkt me.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 februari 2016, 09:57

Hoi K.W., en welkom.

Erg vervelend inderdaad. Er was zo'n 20 minuten een storing bij ons callcenter, dus dat kan kloppen. Het zou nu allemaal weer moeten werken!

Wellicht kun je jouw vraag ook hier stellen?

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi K.W., en welkom.

Erg vervelend inderdaad. Er was zo'n 20 minuten een storing bij ons callcenter, dus dat kan kloppen. Het zou nu allemaal weer moeten werken!

Wellicht kun je jouw vraag ook hier stellen?

Reageer