beantwoord

Telefonisch contact

  • 24 juli 2017
  • 4 reacties
  • 638 Bekeken

Beste NS,

Vandaag heb ik jullie al twee keer proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Vanochtend stond ik meer dan 10 minuten in de wacht en net werd er ineens opgehangen na 10 minuten. Op welke manier is het wel mogelijk om jullie te bereiken.

Met vriendelijke groet,

Pascalle
icon

Beste antwoord door Stijn NS 24 juli 2017, 15:44

Hallo pascalle, welkom op het NS Serviceforum! Goed dat je ons hebt gevonden.

Wat vervelend om te lezen dat je meer dan 10 minuten hebt gewacht en vreemd dat de verbinding ineens werd verbroken! Dat is absoluut niet de bedoeling, excuses daarvoor. Het is de laatste tijd helaas aardig druk bij onze telefonische collega's, waardoor de wachttijd inderdaad soms kan oplopen.

Gelukkig hebben we meerdere andere kanalen waarop je ons kunt bereiken. Zo kun je ons een bericht sturen op Facebook, Twitter of kun je een Chat openen (rechtsboven, knop 'Chat met NS'). Maar ook op dit Forum kunnen we je prima helpen! Je mag mij daarvoor een privébericht sturen met het probleem waar we je mee kunnen helpen. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan via de knop 'Stuur bericht'.

Edit: Ik zie dat je al hebt aangegeven wat het probleem is terwijl ik mijn reactie aan het schrijven was 🙂 In dit geval kun je hiervoor het beste een berichtje sturen via Facebook of Twitter zoals Slidestops al aangaf. Daar werken namelijk ook collega's van onze Verloren Voorwerpen afdeling, dus kunnen die direct even voor je kijken!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dat kan ik niet checken voor je helaas. Dit kun je zelf dan het beste doen via Twitter of Facebook.
Hallo pascalle, welkom op het NS Serviceforum! Goed dat je ons hebt gevonden.

Wat vervelend om te lezen dat je meer dan 10 minuten hebt gewacht en vreemd dat de verbinding ineens werd verbroken! Dat is absoluut niet de bedoeling, excuses daarvoor. Het is de laatste tijd helaas aardig druk bij onze telefonische collega's, waardoor de wachttijd inderdaad soms kan oplopen.

Gelukkig hebben we meerdere andere kanalen waarop je ons kunt bereiken. Zo kun je ons een bericht sturen op Facebook, Twitter of kun je een Chat openen (rechtsboven, knop 'Chat met NS'). Maar ook op dit Forum kunnen we je prima helpen! Je mag mij daarvoor een privébericht sturen met het probleem waar we je mee kunnen helpen. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan via de knop 'Stuur bericht'.

Edit: Ik zie dat je al hebt aangegeven wat het probleem is terwijl ik mijn reactie aan het schrijven was 🙂 In dit geval kun je hiervoor het beste een berichtje sturen via Facebook of Twitter zoals Slidestops al aangaf. Daar werken namelijk ook collega's van onze Verloren Voorwerpen afdeling, dus kunnen die direct even voor je kijken!
Ik ben mijn jas met sleutels verloren in de trein en wil graag weten of deze al gevonden zijn.
Reputatie 7
Wat wil je weten, misschien kunnen we je hier helpen?

Voor persoonlijke vragen kun je ook terecht op Twitter of Facebook, die werken erg snel

Reageer