beantwoord

telefonische bereikbaarheid

Op de site staat een consumentennummer vermeld: 030-7515155.
Als ik dit nummer intoets krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is ???

Slordig N.S. !!!
icon

Beste antwoord door Laura NS 19 augustus 2016, 16:12

Hallo a.brandt. Welkom op het NS Serviceforum!

Vreemd dat er werd aangegeven dat het nummer niet in gebruik was, maar zoals ook door de anderen wordt aangegeven kan dit te maken hebben met een storing of dat er bijvoorbeeld 1 nummer per ongeluk verkeerd was ingetikt. Verder zijn wij gewoon de hele dag bereikbaar geweest op dat telefoonnummer. Mocht je dit nogmaals tegenkomen dan zijn er nog een aantal andere kanalen waarop je ons kan bereiken! Je kan ons het snelst bereiken, naast de telefonische Klantenservice, op Twitter, Facebook of via de Chat.

P.S. ik heb je topic naar het subforum Contact verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.

Bekijk origineel

5 reacties

hier werkt het nummer gewoon, mogelijk een korte storing geweest. Het nummer klopt in ieder geval wel.
Reputatie 4
Welkom a.brandt.
Het kan inderdaad zomaar een storing geweest zijn. Uw conclusie over slordig zijn lijkt me nogal voorbarig op basis van één voorval.
Reputatie 3
Hallo a.brandt. Welkom op het NS Serviceforum!

Vreemd dat er werd aangegeven dat het nummer niet in gebruik was, maar zoals ook door de anderen wordt aangegeven kan dit te maken hebben met een storing of dat er bijvoorbeeld 1 nummer per ongeluk verkeerd was ingetikt. Verder zijn wij gewoon de hele dag bereikbaar geweest op dat telefoonnummer. Mocht je dit nogmaals tegenkomen dan zijn er nog een aantal andere kanalen waarop je ons kan bereiken! Je kan ons het snelst bereiken, naast de telefonische Klantenservice, op Twitter, Facebook of via de Chat.

P.S. ik heb je topic naar het subforum Contact verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
a.brandt schreef:

Op de site staat een consumentennummer vermeld: 030-7515155.
Als ik dit nummer intoets krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is ???

Slordig N.S. !!!

Vandaag opnieuw contact gelegd met het NS servicenummer. Ditmaal kwam de verbinding zonder problemen tot stand en werd ik uiterst correct te woord gestaan en geholpen met mijn probleem.
Voor de zekerheid het opgeslagen nummer in mijn telefoon nogmaals gecontroleerd om vast te stellen dat van een foutief ingetoetst nummer geen sprake was. Ik houd het dus toch maar op een storing, maar moet concluderen dat mijn suggestie dat N.S. slordig was met het publiceren van een niet in gebruik zijn nummer inderdaad voorbarig was. Excuses.
A.Brandt
Reputatie 3
Fijn dat het allemaal gelukt is en je uiteindelijk goed te woord bent gestaan, a.brandt! 😃

Reageer