beantwoord

Telefoon kwijt!

  • 24 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag ben ik om 14: 28 uitgestapt in Venlo. Ik kwam vanuit Eindhoven, omdat ik daar op school zit. Ik kwam bij de fietsenstallingen erachter dat ik geen telefoon meer bij had. Dus ben terug gerend naar de trein maar die reed voor mijn neus weg. Die vertrok om 14: 33 met als bestemming Schiphol Airport. Ik ben toen gelijk naar de NS balie gelopen om dit te melden. Laten weten om welke telefoon het ging om een Samsung Galaxy A5 2016 gold.Er zitten wat barsten in als herkenningspunt Ze zouden mij terug bellen .En de conducteur inlichten maar heb tot nu toe niks gehoord. Misschien is er een kans dat de telefoon is afgegeven bij een andere NS balie op het traject of is gestolen. Ik hoop dat ik hem terug krijg. Wat mijn telefoon heeft veel emotionele waarde. Dus bij deze diegene die weet waar mijn telefoon is. Ik zou heel graag op prijs stellen als je hem terug geeft aan de eigenaar
icon

Beste antwoord door Thom 24 oktober 2017, 20:40

Als de sodemieter naar NS bellen, onderstaande site doorlezen en actie ondernemen. Als je belt, neemt Klantenservice zo mogelijk contact op met de conducteur in de desbetreffende trein.

De kans op succes middels dit forum is gering.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Als de sodemieter naar NS bellen, onderstaande site doorlezen en actie ondernemen. Als je belt, neemt Klantenservice zo mogelijk contact op met de conducteur in de desbetreffende trein.

De kans op succes middels dit forum is gering.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reageer