Beste antwoord door Thom
Als de sodemieter naar NS bellen, onderstaande site doorlezen en actie ondernemen. Als je belt, neemt Klantenservice zo mogelijk contact op met de conducteur in de desbetreffende trein.
De kans op succes middels dit forum is gering.
https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.
Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel
De kans op succes middels dit forum is gering.
https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.
Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact