beantwoord

Telefoon van NS wordt al een aantal dagen niet opgenomen. Is er iets aan de hand?

• 2 maart 2017
  • 8 reacties
  • 232 Bekeken

Ik wil een abonnement toevoegen aan mijn persoonlijke OV chipkaart alleen ik krijg steeds te zien dat dit niet mogelijk is. Nu kost het me erg veel geld om zonder dit abonnement te reizen en wil ik graag dat het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. Ik krijg de NS medewerkers via het nummer 030 751 5155 niet aan de lijn. De telefoon gaat zelfs niet eens over. Weet iemand wat er aan de hand is? Of zijn er andere mogelijkheden om met de NS Klantenservice voor consumenten in contact te komen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 2 maart 2017, 10:14

Welkom op het NS serviceforum Jalien93.

Dat is erg vreemd zeg. Onze telefoonlijn werkt verder prima. Je zou onze chat service kunnen proberen. Hopelijk is het snel opgelost.
Bekijk origineel

8 reacties

Welkom op het NS serviceforum Jalien93.

Dat is erg vreemd zeg. Onze telefoonlijn werkt verder prima. Je zou onze chat service kunnen proberen. Hopelijk is het snel opgelost.
Ik heb twee dagen geleden ook problemen gehad om onze afdeling gevonden goed te bereiken. Na het opnieuw opstarten van mijn mobiel kreeg ik ze wel weer te pakken. Andere nummers kon ik wel bereiken. Ms dat u hetzelfde probleem heeft als ik had?
Dankjewel voor je feedback @Loes. We hebben verder nog geen klachten hierover gehad!
MCC heeft dat als klacht doorgezet overigens, dus da's apart.
Als aanvulling ben ik door het MCC doorverbonden met gevonden goed, na opname collega was er iets mis met de verbinding. We konden elkaar niet horen. Gebeld met een telefoon van een collega, liep gesmeerd.
Och.. dat is niet handig nee! Ik zal dit ook doorgeven.
Ik heb twee dagen geleden ook problemen gehad om onze afdeling gevonden goed te bereiken. Na het opnieuw opstarten van mijn mobiel kreeg ik ze wel weer te pakken. Andere nummers kon ik wel bereiken. Ms dat u hetzelfde probleem heeft als ik had?

Bedankt voor de tip! Ik had hetzelfde geval als jij. Heb mijn mobiel opnieuw opgestart en toen kon ik de NS Klantenservice weer contacten!
Ben je inmiddels geholpen?

Reageer