beantwoord

telefoonkosten door fout van de ns

23 mei had ik twee treindagkaarten besteld.
Woensdag 6 juli wilde ik van een dagkaart gebruik maken, maar ik kon de dagkaart dinsdagavond 5 juli niet uitprinten.

Ik heb klantenservice moeten bellen. 16 minuten heeft de wachttijd en het gesprek geduurd. Ik heb een prepaid mobiele telefoon (telefoonkaart). Het telefoontje heeft me 4 euro gekost.

De medewerkster vertelde dat door een fout op jullie website de dagkaart niet uitgeprint kon worden.

Ik vraag u vriendelijk de door mij gemaakte telefoonkosten te vergoeden.
icon

Beste antwoord door een blauwe lucht 18 juli 2016, 16:45

Bedankt, Klaas-Jan, voor het oplossen van deze case. Het verheugt me dat de NS bereid is het redelijke verzoek in te willigen.

Bekijk origineel

7 reacties

Bedankt, Klaas-Jan, voor het oplossen van deze case. Het verheugt me dat de NS bereid is het redelijke verzoek in te willigen.
Dank je wel. Pb gestuurd.
Zou je mij op mijn naam willen klikken? Je kan dan je gegevens achterlaten in een privébericht, dan ga ik je mail hier nogmaals bespreken.
Hallo Iris,

Het is een negatief bericht. Daar ben ik niet blij mee.
Jij zou toch je best doen?
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen via ons contactformulier, nadat je mij een privébericht met je gegevens gestuurd hebt. Je hebt een bericht terug gekregen van mijn collega. Ik neem aan dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.
De gratis kanalen werken niet op dinsdagavond, als ik de volgende ochtend gebruik maak van de dagkaart.
Bovendien gaf jullie site aan dat ik klantenservice moest bellen, als het (e-dagticket) niet werkte.

Als ik een dagkaart koop en het werkt niet door een fout van de ns, waardoor ik nog eens extra 4 euro moet bijbetalen, dan is dat niet leuk en niet rendabel.
Ik zal je een bericht sturen. Bedankt!
Welkom op het Serviceforum, een blauwe lucht. Ik begrijp dat het niet fijn is om in de wachtrij plaats te nemen wanneer je naar onze klantenservice belt. Voor de volgende keer raad ik je aan om één van onze andere (gratis) kanalen te gebruiken. Deze vind je hier. Kun je me in een privébericht je gegevens sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Reageer