beantwoord

telefoonnummer directie

• 30 januari 2020
  • 18 reacties
  • 411 Bekeken

Ben op zoek naar telefoon nummer van Rogier van Boxtel ns

van de afdeling directie, aangaande het niet netjes behandeld zijn door de NS

Zit op moment financieel in de problemen aangaande een dubbele afgeschreven geld bedrag door NS

Hiernaast wordt ik schofferend behandeld, en komt er geen feedback vanuit een klacht

Ik neem hier geen genoegen mee.

icon

Beste antwoord door Danny NS 30 januari 2020, 19:16

Beste l.rietdijk, welkom bij de NS Community!

Mijn excuses dat je niet naar behoren behandeld voelt door de klantenservice. Een klacht die wij aanmaken geeft inderdaad in de meeste gevallen geen feedback. Uiteraard zal jouw vraag in de klacht wel worden beantwoord als dit nog niet door ons is gedaan.

Ik kan niet met jou het telefoonnummer delen van onze directie, ik wil graag met jou bekijken wat er aan de hand is. Wil je mijn toelichten wat er aan de hand is en wat je graag wilt dat NS voor jou doet?

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het telefoonnummer van Rogier van Boxtel zult u niet krijgen. hij is er niet voor een individuele boze klant, of die boosheid terecht is of. niet. De man heeft wel wat beters te doen. Er zijn heel onlangs veel betalingen dubbel afgeschreven, een fout van NS die inmiddels in veel gevallen rechtgetrokken is.

Een dubbele afschrijving kunt u het beste afhandelen via Klantenservice. Als u zich correct opstelt, doet Klantenservice dat ook. Wellicht heeft u gelijk en dat is dan snel duidelijk. Gezwollen en intimiderend taalgebruik is zelden effectief en maakt ook geen indruk.

Het is aan u waar u genoegen mee neemt of niet, maar het probleem is simpel op te lossen. Tot nu toe werkte het prima.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, en tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Rogier van Boxtel (of andere directieleden) zal je echt niet zomaar kunnen bellen of mailen. Hij heeft wel een Twitter account maar daar wordt niet op gereageerd zoals je zult begrijpen.

Dichterbij Rogier van Boxtel dan een brief sturen zul je niet komen, maar zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html voor andere mogelijkheden om een klacht in te dienen.

Overigens zou je de dubbele afschrijving inmiddels al terug moeten hebben.

Bij wie moet ik wezen om aangifte van mishandeling te doen

Badge +3

Aangifte doe je in de regel bij de politie. Gaat het om fysieke mishandeling door toezichthoudend NS personeel dan kan je een BOA-klacht indienen.

Zoek maar op de community hoe dat precies gaat, want ik weet het fijne ervan ook niet en volgens mij is dat ook niet aan de orde als ik je vraag zo lees.

Beste l.rietdijk, welkom bij de NS Community!

Mijn excuses dat je niet naar behoren behandeld voelt door de klantenservice. Een klacht die wij aanmaken geeft inderdaad in de meeste gevallen geen feedback. Uiteraard zal jouw vraag in de klacht wel worden beantwoord als dit nog niet door ons is gedaan.

Ik kan niet met jou het telefoonnummer delen van onze directie, ik wil graag met jou bekijken wat er aan de hand is. Wil je mijn toelichten wat er aan de hand is en wat je graag wilt dat NS voor jou doet?

Reputatie 7
Badge +4

Bij de politie. Daarvoor gelden juridische kaders. Een aangifte van een misdrijf gaat daarna naar het OM. Het ging naar ik meen echter om een administratieve fout en een klacht. Dan is het plotseling oproepen van mishandeling mogelijk gebakken lucht.

Het geld voor een dubbele afschrijving krijgt u gewoon terug.

Badge +3

Feedback op klachten (als je die al krijgt) kan zomaar een aantal maanden duren. Als het over die dubbele incasso gaat heeft het dus vrijwel geen zin om daar nog over te gaan klagen.

Volg dan de weg naar Geschillencommissie, OV Ombudsman of eventueel de rechter.

https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Beste Danny

Dit is al zover opgelopen, dat de conducteurs er verteld van staan dat er zo met mij is omgegaan

Ik zoek een telefoon nummer om overdag mijn verhaal aan een vertrouwen persoon van de

NS te melden

Wij zijn 24 uur en 7 dagen per week te bereiken op 030 751 5155. Kan ik iets voor jou hierin betekenen?

Zit daar ook een vertrouwens persoon bij.

Of kan ik het beter via de media aan de grote klok hangen

Badge +3

Ik denk dat laatste, want de media staan natuurlijk te springen om sappige verhalen over de NS :disappointed_relieved:

mishandeling daar valt niet om te lachen

Badge +3

Dan maak ik er een frons van, ook goed.

Want je zit blijkbaar eerst verlegen om (1) direct contact met Rogier van Boxtel (krijg je niet en bovendien gaat de politie over mishandeling).

Vraagt daarna (2) om een vertrouwenspersoon (hebben ze niet voor je).

En anders wil je (3) ermee naar de media?

Als (1) en (2) geen optie zijn, dan is (3) toch de ‘way to go’? :thinking: Oprecht succes!

Je mag mij een privébericht sturen, wellicht dat ik jou kan helpen met jouw wensen en kan ik kijken wat ik nog in jouw klacht kan betekenen.

Inmiddels aangifte gedaan bij de politie hoe er vanuit de NS met mij is omgegaan

De politie heeft tevens geholpen met het storneren van het geldbedrag 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel kan met jouw berichten aan ons zonder te weten wat er aan de hand is. Als je wilt dat ik je help, zal je mij meer moeten vertellen over wat er precies aan de hand is, en wat ik voor jou kan doen.

Je kan mij bereiken via een privébericht, de informatie die wij daar bespreken is vertrouwelijk en zal niet worden gedeeld, daar kan je op vertrouwen en heb ik voor getekend.

Wat bedoel je met privebericht

Je kan mij een privébericht sturen zodat dit gesprek onder ons blijft.

Reageer