beantwoord

Telefoonnummer fietsenstalling Utrecht, Sijpesteijnkade

• 2 februari 2017
  • 4 reacties
  • 556 Bekeken

Heeft iemand het telefoonnummer van de NS fietsenstalling op de Sijpesteijnkade in Utrecht?

Het nummer op de NS-site is incorrect: "Dit nummer is niet langer in gebruik."
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 2 februari 2017, 13:19

Ah vandaar, wat vervelend dat je je kaart kwijt bent. Als je kaart gevonden is zal die waarschijnlijk wel ingeleverd zijn, ik wil je aanraden om contact op te nemen met de gevonden voorwerpen afdeling: 030-7515155 optie 5, optie 1. Hopelijk heb je je kaart snel weer terug!
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Partomo, welkom op het NS serviceforum.

Gaat dit om een bewaakte fietsenstalling? Volgens mij is dit alleen een intern nummer, maar dat zoek ik even voor je uit. Wat is de vraag? Misschien kan ik je helpen.
Dag Yvonne,

Ja, dit is een bewaakte NS stalling. Deze wordt vermeld op deze NS pagina:
http://www.ns.nl/stationsinformatie/utrecht-centraal.html

Maar het genoemde nummer bestaat niet.

Reden: ben m'n OV kaart kwijt en de kans is groot dat ik 'm naast m'n fiets heb laten vallen. Ik heb er mee ingecheckt bij de stalling. Ik wilde graag even checken met de beheerder.of hij gevonden is.
Ah vandaar, wat vervelend dat je je kaart kwijt bent. Als je kaart gevonden is zal die waarschijnlijk wel ingeleverd zijn, ik wil je aanraden om contact op te nemen met de gevonden voorwerpen afdeling: 030-7515155 optie 5, optie 1. Hopelijk heb je je kaart snel weer terug!
Dat heb ik gedaan maar hij is niet beland bij gevonden voorwerpen. Ik loop vanavond wel langs de fietsenstalling, dat gaat sneller.

Reageer