beantwoord

telefoonnummer voor noodgevallen

• 27 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 2725 Bekeken

mijn kleinkinderen bleven op het station achter toen in in de trein stapte op mijn ov kaart te zoeken. probeerde na te bellen in Arnhem waar zij stonden en kreeg de klantenservice aan de lijn met de hele riedel die er bij hoort. Gelukkig kon ik de machinist te pakken krijgen en die heeft het station gebeld. waarom geen telefoonnummer voor noodgevallen. ik stierf zogezegd duizend doden. je kunt niemand bereiken. ongelofelijk vind ik dat.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 27 oktober 2017, 20:33

Hallo rietmulders1953, welkom op ons Serviceforum.

Ik begrijp dat dit een ontzettend vervelende situatie moet zijn geweest. Gelukkig is het goed afgelopen!
In zo'n situatie hebben we geen speciaal noodnummer die je kunt bellen. Wat je het beste kunt doen is het een medewerker op het station aanspreken of inderdaad met onze klantenservice bellen via 030 751 51 55. Wij zullen dan ons best doen zo snel mogelijk actie te ondernemen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Het verhaal is wat onsamenhangend maar met kleintjes moet je twee ogen in je achterhoofd houden. U bent verantwoordelijk, hoe kunt u nu en instappen en tegelijkertijd een kaart zoeken? Ik bedoel het niet lelijk hoor maar om dit nu op NS af te schuiven....ik begrijp dat alles goed gekomen is?
Hallo rietmulders1953, welkom op ons Serviceforum.

Ik begrijp dat dit een ontzettend vervelende situatie moet zijn geweest. Gelukkig is het goed afgelopen!
In zo'n situatie hebben we geen speciaal noodnummer die je kunt bellen. Wat je het beste kunt doen is het een medewerker op het station aanspreken of inderdaad met onze klantenservice bellen via 030 751 51 55. Wij zullen dan ons best doen zo snel mogelijk actie te ondernemen.
ja leuk maar er is niemand in de trein waar ik in zat. Ik was niet op het station maar zat in een een trein waar geen van jullie werknemers aanwezig was dus er moet echt een telefoonnummer voor noodgevallen bijkomen. Er zijn nog 5 wachtende voor u.terwujl mijn kleinkinderen daar alleen staan omdat een medewerker zei duurt nog 10 minuten voor deze trein vertrekt
Reputatie 7
Er zijn altijd werknemers van NS aanwezig op een trein, anders rijd ie uiteraard niet. 1 conducteur en 1 machinist.

Er zit een noodknop op de paal bij de poortjes, die zou je eventueel kunnen gebruiken. Verder denk ik niet snel dat er een noodnummer gaat komen. Dit omdat er veel misbruik van gemaakt gaat worden vermoed ik. Wat is wel een noodsituatie en wat niet..
Als ik niemand zou kunnen vinden (kan als er meerdere treinstellen zijn), dan had u ook direct de politie op 0900-8844 kunnen bellen.
Bedankt voor de aanvulling Slidestops en Loes.
mensen bedankt voor de reacties. Natuurlijk had ik het anders moeten doen maar wanneer een conducteur zegt je hebt nog 10 minuten de tijd dan vertrouw ik daarop en in mijn geval reed hij weg. ik heb niet op het bord gekeken ging ervan uit dat de tijd klopte. De mensen die de kinders opgevangen hebben alle complimenten.

Reageer