Ik had een ticket gekocht gisteren 16.07.2021 om 22.06. Vannacht werd me moeder heel ziek dus willen we de 3 tickets annuleren of verplaatsen
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelIk had een ticket gekocht gisteren 16.07.2021 om 22.06. Vannacht werd me moeder heel ziek dus willen we de 3 tickets annuleren of verplaatsen
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelAls u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, dan kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hebt u de e-tickets al gedownload of in de app geladen, dan is er waarschijnlijk niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. U zou dan nog wel rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klantenservice om te kijken of zij bereid is u uit coulance de kosten te vergoeden, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.
Ik had een ticket gekocht gisteren 16.07.2021 om 22.06. Vannacht werd me moeder heel ziek dus willen we de 3 tickets annuleren of verplaatsen
Misschien vooraf de voorwaarden eens lezen voor je een eticket koopt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.