beantwoord

Ticketsdatum te veranderen aub


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Kan ik nu met iemand persoonlijk telefonisch praten ?
icon

Beste antwoord door Thom 1 februari 2019, 13:24

Zeker, 030 7515155 is het nummer van Klantenservice. De wachttijd is overdag vrij lang, maar het is tegen lokaal tarief.

Overigens zijn data van e-tickets doorgaans niet te veranderen.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zeker, 030 7515155 is het nummer van Klantenservice. De wachttijd is overdag vrij lang, maar het is tegen lokaal tarief.

Overigens zijn data van e-tickets doorgaans niet te veranderen.
Dus, ik ben zomaar kwijt uit mijn betaling bedraag van 12.50 € via Digid ??
Dank je wel voor zón reactie /antwoord.

Nir
Reputatie 7
Badge +2
Tja, Thom verzint het ook niet zelf:
https://www.ns.nl/binaries/_ht_1543835126111/content/assets/ns-nl/voorwaarden/voorwaarden-e-ticket-mobieleticket.pdf

"Een E-ticket kan niet worden ingeleverd en terugbetaald. Het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen geldt op grond van de wet niet voor E-tickets. De regeling “Geld terug bij vertraging” is wel van toepassing op E-tickets. "

En dan te bedenken dat NS stopt met de eenmalige chipkaarten voor actiekaartjes.
https://www.treinreiziger.nl/ns-actiekaartjes-voortaan-e-tickets/
Reputatie 7
Badge +2
Momo schreef:

En dan te bedenken dat NS stopt met de eenmalige chipkaarten voor actiekaartjes.
https://www.treinreiziger.nl/ns-actiekaartjes-voortaan-e-tickets/


Zijn er al extra moderators voor de community ingehuurd?
Er schijnt een revolutionair nieuw e-ticketsysteem in aantocht te zijn, waarvan geen enkel detail om geheel onbekende redenen, naar buiten gebracht mag worden.
Reputatie 7
Badge +2
mrfreeze schreef:


Momo schreef:

En dan te bedenken dat NS stopt met de eenmalige chipkaarten voor actiekaartjes.
https://www.treinreiziger.nl/ns-actiekaartjes-voortaan-e-tickets/

Zijn er al extra moderators voor de community ingehuurd?


Er zijn er al 3 gesignaleerd, Rizana, Danny en Emma.
Goedemiddag Nir,

Welkom bij de Community!

Wat jammer dat je de verkeerde datum op het E-ticket hebt gezet. Heb je je E-ticket al geopend? Dan is het helaas niet mogelijk om restitutie te krijgen. Je kunt onze klantenservice
mee laten kijken als je het ticket nog niet hebt geopend. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

mrfreeze schreef:


En dan te bedenken dat NS stopt met de eenmalige chipkaarten voor actiekaartjes.https://www.treinreiziger.nl/ns-actiekaartjes-voortaan-e-tickets/Zijn er al extra moderators voor de community ingehuurd?Er zijn er al 3 gesignaleerd, Rizana, Danny en Emma.


Klopt helemaal, wij zijn de drie nieuwe moderators. We stellen ons gauw voor.
Beste Rizana,
Wat bedoel je met open ?? Ik heb er nog geen barcode als je dat bedoelt ?
Daarmee bedoel ik of je het ticket al hebt geopend (in PDF vanuit de e-mail of via de app). Als je dat niet hebt gedaan, vooral niet doen. Dan is er een kans dat we nog iets voor je kunnen betekenen.

Wil je contact opnemen met de klantenservice? Dan kan iemand met je meekijken.

Reageer