beantwoord

twee kaartjes gekocht per ongeluk

• 15 maart 2019
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Gisteren heb ik per ongeluk twee e-tickets gekocht ipv eentje. Er leek iets mis met internetbankieren, waardoor het eerste kaartje aanvankelijk niet bevestigd werd. Daarna had ik er dus twee...
Twee kaartjes van precies hetzelfde traject voor de datum van vandaag. Ik baal enorm! Is hier nog iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 15 maart 2019, 10:18

Hi mariek77, welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend balen dat je twee dezelfde tickets hebt gekocht. Kan gebeuren. Het goede nieuws is, omdat ze identiek zijn, kunnen we je hier zeker mee helpen. We snappen dat dit niet de bedoeling was.

Wil je contact opnemen met de klanteNService? Laat je het hier weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Download/open het 2e kaartje niet en neem contact op met klantenservice. Snelst is via facebook of twitter.
Reputatie 3
Download/open het 2e kaartje niet en neem contact op met klantenservice. Snelst is via facebook of twitter.

Als het twee kaartjes voor dezelfde persoon zijn, zal het (hopelijk) ook niet uitmaken als het tweede kaartje wel gedownload/geopend is.
Reputatie 3
Sorry, dubbel
Hi mariek77, welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend balen dat je twee dezelfde tickets hebt gekocht. Kan gebeuren. Het goede nieuws is, omdat ze identiek zijn, kunnen we je hier zeker mee helpen. We snappen dat dit niet de bedoeling was.

Wil je contact opnemen met de klanteNService? Laat je het hier weten als het gelukt is?

Reageer