beantwoord

Twitter

• 10 januari 2017
  • 9 reacties
  • 238 Bekeken

Heb een vraag via Twitter gesteld en nog steeds geen antwoord,terwijl op de site staan aangegeven "antwoord binnen 15 minuten"
Zijn er problemen? BVD fijne dag en vr.groeten
LR
icon

Beste antwoord door Slidestops 10 januari 2017, 15:57

Als je dat via de telefoon doet zou dat zo geregeld moeten zijn.

Ik raad het je echter sterk af. Een Voordeelurenabonnement geeft altijd na 9.00 korting, en in juli en augustus heel de dag. Een Dal voordeel abonnement kent ook de middagspits beperking (16.00-18.30) en is in juli en augustus ook met dezelfde tijden beperkt.

Ondanks dat het VDU abonnement duurder is, heb je hem snel terug verdiend. Eenmaal opgezegd kun je ook niet meer terug, want hij wordt niet meer verkocht!
(De korting op het Dal Voordeel abonnement is overigens ook alleen voor nieuwe klanten)
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Je mag je vraag hier ook stellen hoor 😉 Kan toevallig even druk zijn op twitter of ze hebben er per ongeluk over heen gelezen...
OK,had de vraag vanmorgen al geplaatst,zal wel erg druk zijn
Mijn vraag:ik heb een VDU abonnement en wil deze nu het daluren abonnement aktie heeft omzetten,wilde dus weten of ik dat via mijn NS kan regelen of dat ik het VDU eerst moet opzeggen om de ander afsluiten
Ik hoor wel,bedankt alvast en vr.groeten
LR
Reputatie 7
Als je dat via de telefoon doet zou dat zo geregeld moeten zijn.

Ik raad het je echter sterk af. Een Voordeelurenabonnement geeft altijd na 9.00 korting, en in juli en augustus heel de dag. Een Dal voordeel abonnement kent ook de middagspits beperking (16.00-18.30) en is in juli en augustus ook met dezelfde tijden beperkt.

Ondanks dat het VDU abonnement duurder is, heb je hem snel terug verdiend. Eenmaal opgezegd kun je ook niet meer terug, want hij wordt niet meer verkocht!
(De korting op het Dal Voordeel abonnement is overigens ook alleen voor nieuwe klanten)
Dank je wel,ik ben me van het verschil bewust,maar zo vaak trein ik niet meer en scheelt toch de helft in aanschaf,maar de aktie loopt nog tot zondag,dus kan nog effies twijfelen
Hallo lerutgers, welkom op het NS Serviceforum!

Wat jammer om te lezen dat je niet binnen de aangegeven 15 minuten antwoord hebt gekregen. Dit kan te maken hebben met drukte of iets anders waardoor je bericht mogelijk niet is gelezen. Gelukkig heeft Slidestops je van een goed en volledig antwoord kunnen voorzien 🙂. Fijne avond!
Ter achtergrondinformatie: het was gisteren enorm druk op Twitter en Facebook, omdat er meerdere dingen speelden (werkzaamheden, het werkoverleg, winterweer, storingen). We hebben met man en macht alles proberen bij te houden maar konden helaas niet alle vragen binnen het kwartier beantwoorden. Excuses hiervoor!
Dank je wel voor de excuses ,erg netjes en uiteraard aanvaard.Ik begrijp natuurlijk dat vanwege drukte je geen antwoord kan en mag verwachten binnen de gestelde tijd,maar daarom vroeg ik ook of er problemen waren..
Inmiddels heb ik antwoord gekregen en ben verbaasd dat jullie best tot laat nog werken of was misschien ook vanwege de drukte!Fijne dag en vr.groeten LR
Reputatie 7
De klantenservice is 24u per dag bereikbaar 🙂
Jeetje

Reageer