beantwoord

"U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie"

Reputatie 4
Waarom duurt het meer dan 3 weken om een antwoord te krijgen op een GTBV verzoek wanneer de NS claimt dat er "binnen 5 werkdagen" een reactie komt?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 november 2016, 21:20

Toch al iets sneller een reactie. Er is nog steeds een fikse achterstand op de afdeling Geld terug bij vertraging. We zijn bezig met het proces te verbeteren en doen ons best de achterstand weg te werken. Helaas is het ontzettend druk en is de achterstand niet zomaar weggewerkt. Het kan dus tot 8 weken duren voordat je een reactie ontvangt.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi niek2, dat ga ik even voor je navragen bij de juiste afdeling. Gezien het late uur gaat dat vanavond niet meer lukken maar ik hoop morgen een antwoord voor je te hebben.
Toch al iets sneller een reactie. Er is nog steeds een fikse achterstand op de afdeling Geld terug bij vertraging. We zijn bezig met het proces te verbeteren en doen ons best de achterstand weg te werken. Helaas is het ontzettend druk en is de achterstand niet zomaar weggewerkt. Het kan dus tot 8 weken duren voordat je een reactie ontvangt.
Reputatie 4
Raar dat het zo druk is, dan kost een automatische systeem minder geld en is klantvriendelijker... 8 weken voordat er een reactie is!!!???? Twee maanden????!

Hoopt de NS dat ik de details van de vertragingen vergeten ben tegen de tijd dat het door de klantenservice geëvalueerd wordt? Wordt er verwacht dat de klant een dagboek bij gaat houden, de NS maakt het wel erg ingewikkeld en tijdrovend op die manier.

Bedankt voor het navragen, jammer dat dit niet direct in het bevestigingsbericht vermeld wordt.

Die achterstand was toch weggewerkt en er staat ook geen melding meer op de NS website, erg vreemd.....

En jullie zijn al sinds begin juli bezig het proces te verbeteren, duurt wel erg lang....Er is dus niets verbeterd in 4 maanden tijd.
Zo raar is dat helaas niet. We krijgen echt ontzettend veel claims binnen én overige verzoeken. Het is echter wel erg jammer dat het nog steeds speelt, dat vinden wij natuurlijk ook. Alle claims die binnenkomen worden natuurlijk wel gewoon afgehandeld, dus we verwachten uiteraard niet dat je jouw claim vergeet.

Het proces is op veel punten al verbeterd, maar de achterstand is er helaas nog. Er is dus wel wat verbeterd, maar dat is meer op de achterkant. We werken bijvoorbeeld ook aan de optimalisatie van Mijn NS.

Reageer