Uitgestelde betalingen

  • 14 november 2019
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Goedenavond,

Ik wil graag een email sturen naar de afdeling uitgestelde betalingen.

Hoe of waar kan ik dat doen?


6 reacties

Hoi Klerkie en welkom bij de NS Community!

Heb je een vraag na aanleiding van een betalingsachterstand of een betalingsregeling? In dit geval kan je deze vraag neerleggen bij onze klantenservice.

Ik heb gebeld met klantenservice maar die zeiden dat ik dat schriftelijk moet doen.

In deze tijd schriftelijk?

Ik bedoel dus met een postzegel ?

Ik weet nog niet goed waar jouw casus precies over gaat. Ik durf je dat daarom niet te bevestigen of te ontkrachten.

Ik wil iets vragen over 2 uitgestelde betalingen die niet goed gegaan zijn bij bosincasso en bij jullie.

Ik ben er al 8 maanden mee bezig en ik dacht van laat maar zitten maar ik wil het er niet bij laten zitten eigenlijk.

Dat begrijp ik! De community is een kanaal waar reizigers elkaar kunnen helpen en is niet een klantenservice kanaal. Schriftelijk documenten indien kan één van de werkwijze's zijn die wij hanteren. Het kan in dat geval gaan om originele documenten die we moeten inzien.

Reageer