beantwoord

Uploaden foto's lukt niet NSKlantenservice@ns.nl is een no reply !

  • 24 August 2022
  • 12 reacties
  • 246 Bekeken

Een medewerker van nsklantenservice vraagt mij foto’s te uploaden. Ik krijg een verzoek hiertoe via NSKlantenservice@ns.nl

Er staat geen eens een link in deze mail. Alles komt weer terug ‘No Reply’

Is dit voor de gek houderij of wat ?

icon

Beste antwoord door Aar 24 August 2022, 15:37

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is geen email-adres van NS.

Zie foto's:

Edit: Het blijkt wel een actief mailadres van NS.

Badge +3

Het is wel een adres van NS. Via dat adres is met mij gecommuniceerd over claims Geld terug bij vertraging.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Het komt van de NS zelf. KlantenserviceNS

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Het komt van de Ns zelf ! NSKlantenservice@ns.nl

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

 

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

 

Reputatie 7
Badge +3

In deze reactie wordt bevestigd dat NS dit adres gebruikt. Het zou handig zijn deze in het lijstje op te nemen. En op de een of andere manier duidelijk maken dat je niet kan antwoorden op deze e-mails.

Volgens het lijstje zou het verzoek om foto's te uploaden moeten komen van noreply.ns@ns.nl. Dat gaat dus ook niet (altijd) goed.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Het komt van de NS zelf. KlantenserviceNS

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Het komt van de Ns zelf ! NSKlantenservice@ns.nl

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

 

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

 

hoe dan wel ?

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Het komt van de NS zelf. KlantenserviceNS

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Het komt van de Ns zelf ! NSKlantenservice@ns.nl

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

 

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

Waar vond je dit mailadres?

Uploaden gaat niet via mail.

 

hoe dan wel ?

en waarom geven zij niet meer infotmatie of een link ?

 

Ik kan hier nogmaals bevestigen dat het wel een e-mailadres is wat wij gebruiken. Is inderdaad wat verwarrend dat hij niet op de lijst staat. Dat kaart ik even aan.

Wat voor foto wil je uploaden? Gaat dit om bewijsstukken voor een claim die loopt, bijvoorbeeld? Deze kan je via de paperclip in de mail toevoegen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat voor foto wil je uploaden? Gaat dit om bewijsstukken voor een claim die loopt, bijvoorbeeld? Deze kan je via de paperclip in de mail toevoegen.

Als het een no-reply-adres is, neem ik aan dat mails met bijlages ook niet worden geaccepteerd. Of is het stiekem wel een adres waar gewoon naar gemaild kan worden? Wordt er alleen een autoreply-bericht gestuurd om mensen ‘af te schrikken'?

Badge +3

Als het om een verzoek voor een pasfoto gaat (kaart die binnen een maand of 3 verloopt) dan is de link https://www.ns.nl/ovchip-pasfoto Het in te vullen referentienummer staat in de mail.

Als het om bewijsstukken gaat dan kan je gewoon reageren op zo’n no-reply mail, zonder het onderwerp of de ‘headers’ aan te passen. Een link is dan inderdaad niet nodig.

Als het een no-reply-adres is, neem ik aan dat mails met bijlages ook niet worden geaccepteerd

Ik heb hier de afgelopen maanden een vijftal e-mails naartoe gestuurd. Ik heb voor elke e-mail uiteindelijk een ontvangstbevestiging gekregen en bijlages werden ook geaccepteerd 

Badge +3

Ik heb hier de afgelopen maanden een vijftal e-mails naartoe gestuurd. Ik heb voor elke e-mail uiteindelijk een ontvangstbevestiging gekregen en bijlages werden ook geaccepteerd 

Ja, en als de mail terugkomt zal daar wel een reden in staan. Grote kans dat de bijlage (foto’s?) te groot is. Verklein die in je favorite fotobewerkingsprogramma of bijv. via https://www.fotoverkleinen.nl

Reageer