beantwoord

vergeten in te checken

op 10 januari 2019 was ik vergeten in te checken, hiervoor heb ik op 31 januari een restitutie claim ingediend. volgens het bevestigingsmailtje zou ik €10,20 terug moeten krijgen.

Echter heb ik er hierna nooit meer iets van gehoord, en we zijn anderhalve maand verder!
ook kan ik nergens de status van deze aanvraag online terug zien. is mijn aanvraag nog steeds in behandeling of is er ergens iets fout gegaan?

Groeten,
Lindy
icon

Beste antwoord door Rizana NS 15 maart 2019, 10:35

Welkom bij de community, L.kevenaar.

Apart dat je na zo'n lange tijd nog geen bedrag terug hebt gekregen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat er even met je meegekeken kan worden of het allemaal goed is gegaan.
Laat je me weten zodra het opgelost is?

Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb precies hetzelfde! Na het mailtje dat ik €7 teruggestort krijg, nooit meer iets gehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Normaal wordt er binnen 1 of 2 dagen teruggestort.
Ik wacht al vanaf 25 februari! Denk dat er dan toch iets mis is gegaan bij de NS.
Welkom bij de community, L.kevenaar.

Apart dat je na zo'n lange tijd nog geen bedrag terug hebt gekregen. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat er even met je meegekeken kan worden of het allemaal goed is gegaan.
Laat je me weten zodra het opgelost is?
jammer dat de NS chat nooit beschikbaar is 😞 had gehoopt het via deze route dan op te kunnen lossen, gezien dit ook genoemd wordt bij contact..
Het klopt dat het de laatste tijd met momenten vrij druk is op de chat, maar hij zou toch zeker nog beschikbaar moeten zijn. Heb je nu ook problemen?
Ik heb laatst de chat ook gebruikt, het duurde inderdaad erg lang voor ik een antwoord kreeg; bijna anderhalf uur. Dus ja, het werkt wel maar daar moet je wel lange adem voor hebben.
ik krijg de afgelopen week iedere keer als ik ga kijken bij de contact pagina bij chat; Momenteel niet beschikbaar.

dus ik kan ook geen gesprek starten om er dan geduld voor te hebben...
Wat jammer dat je geen contact krijgt op de chat. Je mag mij een privé bericht sturen, dan kijk ik met je mee.
Dat doe je door op mijn naam te klikken, en dan klik je op "stuur bericht". Ik kijk uit naar je bericht!

Oja, stuur je je naam, adres, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mailadres mee?
Helemaal gelukt!

Rizana heeft het voor mij geregeld, nogmaals bedankt Rizana!

Reageer