beantwoord

Vergeten uit te checken

• 27 december 2017
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Goedeavond

Ik heb contact gehad met een van u medewerkers en die vertelde mij dat ik 20 euro terug krijg omdat ik vergeten ben uit te chekken op 30 november.
Dat dit binnen 2 weken op mijn rekening zal staan.
Nou is mijn vraag: waarneer het geld op mijn rekening wordt gestort.

Groet
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2017, 18:42

Welkom op het NS Serviceforum Daantjuhh. Ik houd altijd een termijn van 3 weken aan, maar ook dan had je restitutie al binnen moeten zijn. Ik wil je adviseren om vanavond nog even contact op te nemen met ons webcareteam via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Stuur hun via een privébericht op één van deze twee kanalen even jouw ov-chipkaartnummer, NAW-gegevens en geboortedatum. Het zal dan vanavond nog nagekeken worden. Dit kan 24/7!
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Daantjuhh. Ik houd altijd een termijn van 3 weken aan, maar ook dan had je restitutie al binnen moeten zijn. Ik wil je adviseren om vanavond nog even contact op te nemen met ons webcareteam via Twitter (DM) of Facebook (Messenger). Stuur hun via een privébericht op één van deze twee kanalen even jouw ov-chipkaartnummer, NAW-gegevens en geboortedatum. Het zal dan vanavond nog nagekeken worden. Dit kan 24/7!
Badge +3
De betalingen gaan per batch en per week, dus in het algemeen is het wel binnen 2 weken.

Kan zijn dat toevallig je betaling net niet mee gegaan is met die van week 50/51 (op welke datum heb je geclaimd?) dan wordt het 3 weken inderdaad.

Tel de kerstdagen erbij (banken doen bijzonder weinig in weekenden en op feestdagen) en 1 of 2 dagen van bank A naar bank B en waarschijnlijk heb je het morgen alsnog op je rekening.
Bedankt ik ga een bericht sturen of fb?

Reageer