beantwoord

verhuizing doorgegeven, post blijft naar oude adres gaan

• 9 april 2015
  • 5 reacties
  • 1207 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Vanwege verhuizing heb ik adreswijziging doorgegeven. Gisteren 8-4-2015 ging ik op oude adres resterende post ophalen. Met helaas een aantal NS-poststukken die duidelijk na doorgeven verhuizing zijn verstuurd.
Mijn vraag: hoe lang duurt het voordat adreswijziging is verwerkt?
icon

Beste antwoord door Bart NS 10 april 2015, 10:49

Een adreswijziging gaat direct in, dat wil zeggen dat alle nieuw te versturen post vanaf dat moment naar je nieuwe adres gestuurd wordt. Het kan echter zo zijn dat bepaalde stukken die op grotere schaal worden verstuurd eerder zijn aangemaakt. Je kunt ervan uitgaan dat je vanaf nu al je post op het nieuwe adres gaat ontvangen. Ik verplaats je topic naar 'Overige producten'.
Bekijk origineel

5 reacties

Een adreswijziging gaat direct in, dat wil zeggen dat alle nieuw te versturen post vanaf dat moment naar je nieuwe adres gestuurd wordt. Het kan echter zo zijn dat bepaalde stukken die op grotere schaal worden verstuurd eerder zijn aangemaakt. Je kunt ervan uitgaan dat je vanaf nu al je post op het nieuwe adres gaat ontvangen. Ik verplaats je topic naar 'Overige producten'.
Worden die grotere partijen dan al 2 maanden van te voren aangemaakt? Want half februari die wijziging doorgegeven.
Die worden van te voren wel automatisch in het systeem klaargezet om verstuurd te worden. Als ik de adreswijziging nog even voor je moet checken, dan mag je mij een privébericht sturen met daarin je naam, oude en nieuwe postcode + huisnummer en je geboortedatum. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
Waar vermeld ik mijn nieuwe adres?
Goedemorgen Nhout. Wil je jouw adres dat bij NS bekend is wijzigen? Dat kan via Mijn NS, maar ook door ons even te bellen op 030-7515155.

Reageer