beantwoord

Verkeerd kenmerknummer gevonden voorwerpen

• 2 mei 2017
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Hoi, ongeveer een week geleden ben ik mijn koffer kwijtgeraakt in de trein richting Tilburg. Nu krijg ik een mail van NS dat mijn koffer is teruggevonden op het Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen. Er staat ook een kenmerknummer bij, maar dit is niet het kenmerknummer van mijn opsporingsverzoek (1 cijfer is anders). Wat moet ik nu doen: is dit nu wel mijn koffer?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 2 mei 2017, 17:49

Hallo jonkerdaphne en welkom op het NS Serviceforum.

Dat is inderdaad vreemd, deze nummers komen normaal gesproken overeen, maar er wordt niet zomaar contact opgenomen met de eigenaar als deze koffer niet aan jouw omschrijving zou voldoen. Wat ik je aanraad is telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van het Gevonden Goed (030 7515155 optie 5 en dan optie 1) om navraag te doen. Waarschijnlijk is het een afwijking in de database, en zal het gewoon jouw koffer zijn. Laat je ons weten wat er uit het telefoongesprek is gekomen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dat is inderdaad vreemd, deze nummers komen normaal gesproken overeen, maar er wordt niet zomaar contact opgenomen met de eigenaar als deze koffer niet aan jouw omschrijving zou voldoen. Wat ik je aanraad is telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van het Gevonden Goed (030 7515155 optie 5 en dan optie 1) om navraag te doen. Waarschijnlijk is het een afwijking in de database, en zal het gewoon jouw koffer zijn. Laat je ons weten wat er uit het telefoongesprek is gekomen?

Hallo Thomas,

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Gevonden Goed. Het bleek dat wel gewoon om mijn koffer te gaan. Dus uiteindelijk is alles goed gekomen.

Bedankt voor je antwoord!
Fijn om dit te lezen, jonkerdaphne 🙂 Bedankt dat je het nog even met ons gedeeld hebt.

Reageer