verkeerde datum dagkaart

  • 14 mei 2021
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb net paar minuten geleden een dagkaart gekocht, nu heb ik niet gelet op de datum en heb ik dus de verkeerde datum. Ik zou liever mijn geld terug krijgen,zodat ik een nieuwe dagkaart kan kopen voor de goede datum. 


2 reacties

Badge +3

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten. Tenzij u een ticket gekocht hebt voor vandaag en de reis niet redelijkerwijs meer te maken is.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Inderdaad contact opnemen met de klantenservice, want met een dagkaart die je zojuist (voor vandaag) gekocht hebt kan je waarschijnlijk niet eens je geplande reis maken.

Helaas heb je bij een ‘dagkaart’ waarschijnlijk niet je vertrekstation en bestemming in te hoeven voeren, dus de kans bestaat dat je alsnog nee te horen krijgt.

 

Reageer