Verkeerde factuur | NS Community
beantwoord

Verkeerde factuur

  • 18 December 2021
  • 5 reacties
  • 492 Bekeken

Beste NS functionarissen en medewerkers,

Hoewel de rekening die ik eind deze maand verwacht binnen te komen hooguit 10 euro is, is de rekening die ik ontvang ongeveer 25 euro. Wat betekent het om in maart en april weer loon te vragen? Geef hier een toelichting op graag. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 December 2021, 06:48

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Als er daadwerkelijk ten onrechte te veel in rekening wordt gebracht, dan kunt u dit laten corrigeren via de klantenservice.

Beste NS ik heb een factuur gekregen van 35,15 op een abonnement die ik vanaf augustus heb stopgezet, en nu?

Groet Corrie

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u misschien een Flex abonnement stopgezet door dit de wijzigen naar Flex Basis (dus zonder abonnement) en is het bedrag voor gemaakte reiskosten? Ook met Flex Basis reist u op rekening, ook met bus, tram of metro, en ontvangt u achteraf een factuur. 

In uw MijnNS account kunt u de factuur downloaden en zien waar de kosten voor zijn. Klopt de factuur niet, neem dan contact op met de klantenservice, zoals hierboven aangegeven door Tochjo.

Beste NS,

 

Ik heb een factuur van 183 euro ontvangen over de maand april. Dat kan volgens mij niet kloppen. Inmiddels heeft NS al gedreigd met een incassobureau. Op de factuur is nergens terug te vinden waar ik mijn beklag kan doen wanneer ik het niet eens ben met de factuur, of daar vragen over heb.

Goedenavond P.Weijnen en welkom bij de NS Community!

Het geselecteerde beste antwoord van Tochjo is ook in jouw situatie van toepassing:

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Als er daadwerkelijk ten onrechte te veel in rekening wordt gebracht, dan kunt u dit laten corrigeren via de klantenservice.

 

Reageer