beantwoord

verkeerde factuur

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een factuur ontvangen waarop twee keer dezelfde reis in rekening wordt gebracht. Zowel via telefonisch contact (telefoniste kon niet in het systeem ??)  en ook met de chat kom ik niet verder. Zeer lange wachttijden en de chat werkt maar gedeeltelijk. Het laatste antwoord via de chat bleef uit en heb na ruim een kwartier de chat verbroken. Hoe nu verder te handelen !

icon

Beste antwoord door Laura NS 27 June 2022, 11:19

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze NS Community, koper. Erg vervelend dat je er niet uit komt. Mijn vermoeden is dat er 1 echte reis is gemaakt en misschien ergens een extra in- of uitcheck, die automatisch is gecorrigeerd (naar de reis die je hebt gemaakt). NS Klantenservice kan dit oplossen. Ik raad aan weer even telefonisch contact op te nemen als je chat niet meer vertrouwt qua reacties. De systemen doen het weer, dus dat moet goedkomen. 

Reageer