beantwoord

Verkeerde rijrichting

• 17 mei 2019
  • 5 reacties
  • 385 Bekeken

Ik heb vandaag een mail van jullie ontvangen dat ik in de verkeerde rijrichting ben gereisd en dat er 50,- euro in rekening gebracht gaat worden.
Ik weet zeker dat ik gewoon normaal ben in en uit gecheckt. De conducteur heeft vanmorgen ook een controle op mijn kaart uitgevoerd. Kan het zo zijn dat daar iets mis is gegaan?
Ik hoor het graag van jullie.

Hartelijke groet,
Petra R.

Foto verwijderd en gegevens aangepast door moderator*
icon

Beste antwoord door Jouke NS 17 mei 2019, 19:10

Hoe de controle precies werkt kan @Loes wel uitleggen, Petra0308. Het komt soms voor dat je onterecht bericht krijgt omdat de reishistorie nog niet goed verwerkt is. Je kunt mijn collega's van de Klantenservice even benaderen, doe dat via Sociale Media of Live Chat, zij kijken graag even met je mee.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoe de controle precies werkt kan @Loes wel uitleggen, Petra0308. Het komt soms voor dat je onterecht bericht krijgt omdat de reishistorie nog niet goed verwerkt is. Je kunt mijn collega's van de Klantenservice even benaderen, doe dat via Sociale Media of Live Chat, zij kijken graag even met je mee.
Thx jouke! Ik zal morgen even de klantenservice benaderen! Komt goed! Fijne avond! 🙂
Als wij iets op een Flex abonnement registreren, dan ben ik zeker 2 tot 3 bewuste handelingen aan het doen en moet dit ook aangeven aan de reiziger dat ik registreer. Een per ongeluk registratie geloof ik niet in, wel in fouten in het systeem helaas.
Reputatie 3
Nu lees ik deze berichten zo vaak en vermoed dat het steeds om dat FLEX gaat. Hoe lang denkt NS nog deze ''kinder''ziekten te kunnen tolereren? Of anders de reizigers?
Badge +3
Die e-mails zijn bijna 100% afkomstig vanuit Flex inderdaad (al dan niet door een handmatige registratie van een HC).

En de kans dat je zo'n correctie gewoon vergoed krijgt (of niet eens gefactureerd wordt) is ook bijna 100%. Wacht gewoon even de factuur af dus.

En ja, kinderziektes inderdaad. Vroeger kreeg bijna iedereen wel de waterpokken, mazelen en/of de bof. NS moet Flex nog even goed vaccineren, maar daar gaat wat tijd overheen.

Reageer