beantwoord

verloren fietsketting/staalkabel

• 15 februari 2020
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Staalkabel bekleed met plastic, in twee lussen in elkaar gedraaid, donkergrijs. Vanmiddag tussen 14.45 en 15.50 u tussen Groningen en Zwolle laten hangen aan een handvat van een tussenschuifdeur. Zonder dat is mijn vouwfiets onbruikbaar in een stad.

Zou degene die dit gevonden heeft me kunnen Appen en het voorwerp terug willen brengen op station Groningen. Daar woon ik nl en kan het makkelijk ophalen.

(Ik heb een zoekopdracht uitgezet bij NS gevonden voorwerpen.)

Alvast veel dank

Maya

icon

Beste antwoord door Thom 15 februari 2020, 18:11

U kunt beste even contact opnemen met Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation, dan wel terug op het beginstation, en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. Wat belangrijker is: als u na een paar dagen even belt, kunnen ze zien of het is afgegeven of niet. U krijgt daarvan niet direct bericht. Eem melding maken moet altijd en dat heeft u zo te zien gedaan.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt beste even contact opnemen met Gevonden voorwerpen, Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation, dan wel terug op het beginstation, en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. Wat belangrijker is: als u na een paar dagen even belt, kunnen ze zien of het is afgegeven of niet. U krijgt daarvan niet direct bericht. Eem melding maken moet altijd en dat heeft u zo te zien gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

Voor appen is een telefoonnummer nodig en die kun je beter niet op een openbare community zetten. Reacties bij dit topic dus.

Badge +3

Staalkabel bekleed met plastic, in twee lussen in elkaar gedraaid, donkergrijs. Vanmiddag tussen 14.45 en 15.50 u tussen Groningen en Zwolle laten hangen aan een handvat van een tussenschuifdeur. Zonder dat is mijn vouwfiets onbruikbaar in een stad.

Je vouwfiets is gewoon bruikbaar in een dorp of stad of overal (maar neem hem vooral overal mee naar binnen waar het mag!).

Alleen je staalkabel-slot ontbreekt dus, want die had je aan de deurklink van een ICM of zo tussenschuifdeur opgehangen eventjes, en vervolgens vergeten?

Kan iedereen gebeuren, succes!

Reputatie 7
Badge +3

Je vouwfiets is gewoon bruikbaar in een dorp of stad of overal

Je bent hem zonder slot alleen zo kwijt, is die wel bruikbaar maar dan voor iemand anders.:slight_frown:

Hallo MJBHolsink, welkom op de NS Community.

Goed dat je het bij gevonden en verloren voorwerpen hebt doorgegeven. Ik denk dat de kans klein is dat de vinder je post hier leest, maar ik hoop dat je je slot weer terugkrijgt! 

Reageer