beantwoord

Verloren Nokia gsm met hoesje 8000466201

Ik nam eergisteren telefonisch contact op met de afdeling verloren voorwerpen. De verloren Nokia gsm met hoes zou reeds verstuurd zijn na de betaling van €15 zijn bij op 9-06-2017 doch we hebben nog steeds niks ontvangen. Kunnen jullie ons zeggen waar deze is??
icon

Beste antwoord door Thomas NS 23 juni 2017, 12:49

Fijn om te lezen dat jouw telefoon eindelijk terug is. Ik heb de afdeling op de hoogte gebracht dat deze processen richting het buitenland (zeker naar België) wat gestroomlijnder en sneller moet verlopen. Bedankt voor het melden Rik.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Fijn om te lezen dat jouw telefoon eindelijk terug is. Ik heb de afdeling op de hoogte gebracht dat deze processen richting het buitenland (zeker naar België) wat gestroomlijnder en sneller moet verlopen. Bedankt voor het melden Rik.
Het ging dus niet heel makkelijk, maar je hebt 'm terug! Dat is goed nieuws.
Ik heb vandaag, na 29 dagen wachten en 10 dagen na aangetekende verzending door jullie van de gsm, mijn gsm met de post ontvangen.

Mvg,
Rik De Beir
Reputatie 7
Ik begrijp jouw verwarring, ik was even verward als jij toen mij dit verteld werd. Ik ga erachteraan Rik, ik laat van me horen.
Ik dacht wel dat u in naam spreekt van de NS???? Ik heb toch €15 gestort naar NS en niet naar een buitenfirma
deze email heb ik ontvangen op 01-06 en heb diezelfde dag nog de €15 gestort; Op 09-06 hebben jullie de gsm+hoesje verstuurd.
Ik stuur je de email door:

Geachte heer De ***,

Graag wil ik u meedelen, dat uw mobiele telefoon / smartphone op het Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen van NS is afgegeven.

Het is niet mogelijk om uw gevonden voorwerp zelf op te halen. We sturen uw mobiele telefoon / smartphone graag naar uw huisadres. De kosten hiervan bedragen € 15,00.
Ik verzoek u om dit bedrag over te maken naar IBAN NL07 ABNA 0574 1419 79 ter attentie van “NS Reizigers” te Utrecht. Hierbij dient u het kenmerk 8000466201 te vermelden. Na ontvangst van het bedrag wordt uw mobiele telefoon / smartphone binnen 5 werkdagen naar u opgestuurd.
Let op: Als er in uw spullen identiteitsbewijzen zijn aangetroffen (paspoort, ID-kaart, rijbewijs, verblijfsdocument), dan zijn we wettelijk verplicht om deze over te dragen aan een bevoegde instantie, in dit geval de Koninklijke Marechaussee. Paspoorten en ID-kaarten worden daar direct vernietigd. Wendt u zich tot uw gemeente voor het aanvragen van een vervangend exemplaar. Een rijbewijs wordt door de Koninklijke Marechaussee nagenoeg direct doorgezonden naar de RDW. Een verblijfsdocument wordt door de Koninklijke Marechaussee nagenoeg direct doorgezonden naar de IND.
Tenslotte maak ik u attent op de bewaartermijn van maximaal 3 maanden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl of stel uw vraag op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55 of via Twitter @NS_online. We staan dag en nacht voor u klaar.
Datum:
1 juni 2017
Relatienummer:
227*****
Ons kenmerk:
50********
Onderwerp:
Gevonden voorwerp 8000****
Reputatie 7
Wat ik te horen heb gekregen van het Track & Trace team is dat bij verzendingen naar het buitenland, er een nader bedrijf wordt ingeschakeld die verantwoordelijk zal zijn voor de levering. Naar welk bedrijf heb jij deze 15 euro overgemaakt Rik? Mij wordt verteld dat je bij hen ook informatie kunt inwinnen over de locatie van jouw telefoon. Laat het mij maar weten, dan ga ik erachteraan.
Thomas is vanavond weer op het Forum aanwezig 🙂 Ik ga er vanuit dat hij je dan een terugkoppeling geeft 🙂
Is er al nieuws voor mij?
Reputatie 7
Dat is precies wat ik aan het regelen ben voor jou. Degene die mij hiervan op de hoogte kan brengen werkt nu niet meer, maar zal mij (waarschijnlijk) morgen op de hoogte brengen. Dan kan ik meer informatie aan je geven.
Mag ik u vragen wat dit wil zeggen? Ik veronderstel dat als jullie iets opsturen jullie toch ook kunnen zeggen waar het pakket nu is via bijvoorbeeld een 'track en trace' ?
Reputatie 7
Update: Mijn bericht staat uit bij de Gevonden Voorwerpen verantwoordelijken. Zodra ik meer weet, laat ik van me horen.
Reputatie 7
Hallo Rik123 en welkom op het NS Serviceforum.

Zou je mij misschien in een privébericht willen benaderen? Ik heb enkele gegevens van je nodig die ik liever niet openbaar op het forum zie.
Klik op mijn naam, kies 'stuur bericht' en stuur mij jouw voorletters, achternaam, postcode + huisnummer, geboortedatum en het vindnummer (8000******). Dan ga ik mijn best doen om dit op te lossen voor je. Ik ben hier tot 22u.

Reageer