beantwoord

Verloren tas gevonden, maar toch niet

• 23 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik heb op 2 Oktober mijn rugzak in de trein laten liggen. 1,5 uur daarna gebeld met klantenservice. De mevrouw aan de telefoon vulde een opsporingsverzoek voor mij in, nadat ze had vastgesteld dat de betreffende trein al op het eindpunt was geweest.

Na het invullen van mijn gegevens en de kenmerken van mijn tas, keek ze of mijn tas al gevonden was. Volgens haar was dat zo. Mijn tas zou naar het depot in Utrecht gaan. Dat kon niet meer voorkomen worden. 

Ik moest wachten tot men via mijn opsporingsverzoek de gevonden tas zou matchen. Ik zou dan bericht krijgen en de tas zou naar mijn huisadres worden gestuurd.

Ik gerustgesteld, want mijn tas was tenminste gevonden!

Tot mijn verbazing krijg ik echter net een bericht als antwoord op mijn opsporingsverzoek dat mijn tas niet is gevonden. Hoe kan dat??

icon

Beste antwoord door Maxime NS 23 oktober 2019, 11:47

Hallo Hillie1901, welkom op de NS Community. 

Wat een tegenvaller dat je dacht dat je tas was gevonden en dat dit niet zo bleek te zijn! Ik weet niet precies wat er misgegaan is. Als je contact opneemt met onze klantenservice (Twitter, Facebook of telefonisch maar niet via de chat), dan kunnen ze met je meekijken! 

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Hillie1901, welkom op de NS Community. 

Wat een tegenvaller dat je dacht dat je tas was gevonden en dat dit niet zo bleek te zijn! Ik weet niet precies wat er misgegaan is. Als je contact opneemt met onze klantenservice (Twitter, Facebook of telefonisch maar niet via de chat), dan kunnen ze met je meekijken! 

Reageer