beantwoord

verloren voorwerp

  • 20 januari 2018
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Ik ben mijn portemonnee verloren en heb daarover gebeld met de NS. in de trein konden ze hem helaas niet vinden. ze zeiden dat ik later in de middag moest kijken op de site( dacht ik te horen) omdat ze dan alle verloren producten in het systeem zouden zetten. weet iemand waar ik daarvoor terecht kan op een site?

groeten
icon

Beste antwoord door Thom 20 januari 2018, 22:47

U moet uw verlies aanmelden. Het is altijd verstandig er even melding van te maken. Vaak worden voorwerpen afgegeven op het eindstation en daar blijven ze maximaal vijf dagen liggen.

Handig is het vaak om ook te bellen, want de goederen worden doorgaans op het eindstation afgegeven en in een soort database gezet, die Klantenservice meteen kan inzien. (030-7515155)

Er is geen doorbladerbare database, behalve voor NS zelf.


http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U moet uw verlies aanmelden. Het is altijd verstandig er even melding van te maken. Vaak worden voorwerpen afgegeven op het eindstation en daar blijven ze maximaal vijf dagen liggen.

Handig is het vaak om ook te bellen, want de goederen worden doorgaans op het eindstation afgegeven en in een soort database gezet, die Klantenservice meteen kan inzien. (030-7515155)

Er is geen doorbladerbare database, behalve voor NS zelf.


http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Kijk, indien nodig, ook even op:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identiteitskaart/vraag-en-antwoord/wat-moet-ik-doen-als-ik-mijn-paspoort-of-identiteitskaart-kwijt-ben

https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/bankpas-kwijt-gestolen

Reageer