beantwoord

Vertraging Hoogeveen Zwolle Woensdag 18 januari

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo ik heb door de vertragingen sochtends tussen 8 uur en 10 uur mijn tentamen niet kunnen maken. Kunnen jullie mijn een aantal foto's of documenten sturen dat ik als bewijs kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 januari 2017, 13:14

Hoi Pabo, en welkom op het forum.

Jee, dat is flink balen zeg. Had je wel genoeg speling genomen voor je reis? Hoe laat was je tentamen, wat was je traject en welke trein wilde je nemen?

Je kunt sowieso even een kijkje nemen op de website www.ovtijden.nl. Een handige site, gemaakt door een van onze forumleden. Daar zie je de vertraging ook terug. Als je wil, kan ik ook een e-mail opstellen waarin ik dit bevestig vanuit NS. Dan heb ik wel even meer informatie over jouw reis nodig.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Pabo, en welkom op het forum.

Jee, dat is flink balen zeg. Had je wel genoeg speling genomen voor je reis? Hoe laat was je tentamen, wat was je traject en welke trein wilde je nemen?

Je kunt sowieso even een kijkje nemen op de website www.ovtijden.nl. Een handige site, gemaakt door een van onze forumleden. Daar zie je de vertraging ook terug. Als je wil, kan ik ook een e-mail opstellen waarin ik dit bevestig vanuit NS. Dan heb ik wel even meer informatie over jouw reis nodig.
Reputatie 4
Sivan, de link is niet de correcte. Het moet zijn: www.ovtijden.com
Goed gezien, dank je! Ik pas het direct aan.

Reageer