Vertragingen in het vertragingensysteem.

• 6 augustus 2017
  • 32 reacties
  • 654 Bekeken

Kan iemand een tellertje op de site zetten hoeveel vertraging er inmiddels in claimcheck zit? Die claim van vannacht was binnen 15 minuten goedgekeurd, maar een aantal staan al tijden open. Het zou niet de eerste keer zijn dat claims maanden (of jaren, zoals eentje) open blijven staan en claims als die 600062003 laten duidelijk zien waar het systeem totaal faalt. Ik wacht dus in spanning op response, zodat er tickets ingeschoten kunnen worden hierover 😳 :$

32 reacties

Terecht dat je dit aankaart Henk. De wegen van dit systeem zijn ook voor mij ondoorgrondelijk en het is mij een raadsel waarom de ene claim midden in de nacht na een kwartier goedgekeurd is en de andere al 2 maanden op zich laat wachten. Aangezien je een printscreen hebt toegevoegd ga ik even navraag doen naar de claims die 'on hold' staan. Ik kom er later vandaag op terug.
na een kwartier goedgekeurd is
Heb ik nog gelogen ook zie ik nu :(

2 minuten, lol.
Ik kom er later vandaag op terug.
Wil iemand Klaas-Jan wakker maken voor me? :?
Okay, toegegeven, het gaat nu wel mooi snel. De uitbetaling is ook al binnengekomen...

Nu die oude nog 😞
Ik heb alles doorgegeven met het verzoek je oude claims zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen. Het is mij nog steeds een raadsel waarom deze niet verwerkt zijn. Ik kan het zelf niet handmatig doorvoeren, hier zit echt een ander systeem achter waar ik niet bij kan. Hopelijk hebben mijn interne digitale porretjes zin.
Dankje, dan kijk ik het nog een tijdje aan, en anders gaan we maar eens over andere maatregelen nadenken 😛
Gaan we dreigen :8
Meestal houdt dat in dat ik met taart het pand in loop, om zo mijn zin te krijgen 🆒 Dus, waar moeten we zijn?
Ik heb donderdag nog een plekje vrij in de agenda zie ik 😃
Geen idee waar jij uithangt tegenwoordig eigenlijk, Lvp? In Utrecht kom ik momenteel bijna niet moet ik toegeven. Heb wat andere leuke dingen te doen de komende tijd die mij voornamelijk richting Rotterdam en Den Haag brengen 😳
Die hoek ben ik relatief weinig, Utrecht dan weer wel, maar dat is logisch. Ik zal proberen je cases deze week in de gaten te houden.
Is wel heel erg uit de richting 😉 Komt goed, ik vergeet het waarschijnlijk en denk er over een week of twee weer aan. Momenteel is iedereen toch op vakantie, als ik er al iets mee wil.

Je houdt wat van me tegoed, KlaasJan 😉
Het begint te pruttelen.......

Wij hebben uw aanvraag voor Geld terug bij vertraging met als reisdatum 7 juni 2017 en claimnummer 600054003 behandeld. Uw claim is toegewezen en u heeft recht op een terugbetaling van € 5,50. Wij zullen dit binnen twee weken overmaken op het door u opgegeven rekeningnummer DE10[knip]. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.
Ik zie liever dat het allemaal wat sneller afgehandeld wordt, maar goed dat zo langzamerhand alles opgepakt wordt. Wellicht heeft mijn mail richting de afdeling geholpen, maar het is zo'n berg werk, dat is het betwijfel. We houden een vinger aan de pols, maar voorlopig ga ik er vanuit dat alles binnen afzienbare tijd afgehandeld zal worden.
Kan iemand een tellertje op de site zetten hoeveel vertraging er inmiddels in claimcheck zit? Die claim van vannacht was binnen 15 minuten goedgekeurd, maar een aantal staan al tijden open. Het zou niet de eerste keer zijn dat claims maanden (of jaren, zoals eentje) open blijven staan en claims als die 600062003 laten duidelijk zien waar het systeem totaal faalt. ...

Heb ook regelmatig een "vastloper"...
dan heb ik al 8 weken gewacht en nog "in behandeling"...

Bijlage
grappige tenaamstelling, "NS groep inzake NS reizigers geld"
En nu die 600090980 nog 😞
Reputatie 7
Badge
Al eens een formulier claim ingediend wegens vertraging dankzij te vroeg vertrekken? Daar geeft het "systeem" geen reactie op 😞 . Heb nogmaals ingevuld en op de post gedaan. Weer stilte. Ik wacht al meer dan een jaar.
Klopt, dat wordt niet in het claimsysteem geregistreerd. Topic openen hier op het forum 😃
Reputatie 7
Badge
"Het Systeem" heeft geen opvoeding gehad? Niet geleerd om netjes te antwoorden?
Niet het soort opvoeding wat ik vroeger heb gehad in ieder geval...
En nu die 600090980 nog :(

Ik heb inmiddels maar even een officieel verzoek ingeschoten deze claim ook nog in behandeling te nemen.
Pompiedompiedom...

Reputatie 7
Badge
@Henk
Het wordt tijd dat je een abonnement op GTBV krijgt
Ik claim maar heel incidenteel, alleen als ik met eigen vvb reis en dan eigenlijk alleen als het HSL-falen betreft.
Wij hebben uw aanvraag voor Geld terug bij vertraging met als reisdatum 3 juli 2017 en claimnummer 600090980 behandeld. Uw claim is toegewezen en u heeft recht op een terugbetaling van € 7,16.

Zowaar, kan ik weer een extra bak koffie halen vandaag 🆒

Reageer