beantwoord

Vervelende forum opmerkingen

  • 1 December 2021
  • 4 reacties
  • 512 Bekeken

Reputatie 1

ik heb het steeds vaker getroffen, vandaag ook weer door een een of andere Treinspotter Heerenveen, vaak vrij beledigend gedrag wat ik niet helemaal begrijp. ik kan daar misschien niks aan doen ik heb autisme dus ik weet niet precies waarom mensen altijd zo haatdragend tegen mij doen.?

 

Kan er op gehandhaaft worden in de Forum?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 1 December 2021, 18:24

Bekijk origineel

4 reacties

Het is vaak een kwestie van actie en reactie. Misschien heb je het zelf niet door vanwege je autisme, maar jouw reacties op deze community zijn over het algemeen zeer negatief en vooral op een toon wat bij meerdere mensen irritatie opwekt. Dat kan dan leiden tot vervelende opmerkingen. 

Ik ben het Momo hierboven eens. Licht echt toch volledig aan jezelf hoe je iets post dat kan bij de ander vervelend over komen. Autisme of niet, het is hoe je op dat moment zelf uit en ik heb veel negatieve posts voorbij zien komen van je dus geef ook @TreinspotterHeerenveen hierin gelijk. Als je zelf iets positievere houding aan neemt dan word het ook vriendelijker en komt het ook zou over bij anderen.

Reputatie 6

Moderators lezen alle topics en comments die geplaatst worden. We kijken altijd of een post zich houdt aan onze huisregels. We handhaven dan ook volgens deze regels. Het kan soms zijn dat we niet direct iets zien of iets toch net op het randje is. Als je iets tegenkomt wat je vindt dat niet past volgens deze regels kun je het altijd rapporteren en dan nemen we nogmaals een kijkje naar de situatie. In het geval dat we ergens ingrijpen kan dit openbaar in een topic zijn, maar het gebeurt ook vaak dat we een privé bericht sturen naar de plaaster van het bericht. Ik kan me voorstellen dat je denkt dat we op het moment niet veel handhaven, maar een groot deel van onze handhaving gebeurt in privé berichten. 

Reputatie 7
Badge +3

Het is vaak een kwestie van actie en reactie. Misschien heb je het zelf niet door vanwege je autisme, maar jouw reacties op deze community zijn over het algemeen zeer negatief en vooral op een toon wat bij meerdere mensen irritatie opwekt. Dat kan dan leiden tot vervelende opmerkingen. 

Reputatie 2

ik heb het steeds vaker getroffen, vandaag ook weer door een een of andere Treinspotter Heerenveen, vaak vrij beledigend gedrag wat ik niet helemaal begrijp. ik kan daar misschien niks aan doen ik heb autisme dus ik weet niet precies waarom mensen altijd zo haatdragend tegen mij doen.?

 

Kan er op gehandhaaft worden in de Forum?

Jij bent op dit moment in een slachtofferrol gekropen, maar ondertussen heb ik jou onderwerpen ff doorgekeken, ze zijn allemaal negatief en soms haatdragend.

Er word trouwens gewoon op gehandhaafd je bericht is ook vandaag zelfs nog verwijderd in het forumtopic “Beduidend Slechter materiaal op de dag van de tienminutentrein” Jij zegt zelfs dat ik niet meer mag posten volgens jou..

Reageer