beantwoord

vouchers /code voor 4 tickets

• 12 mei 2020
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Goedemiddag , ik zou 4 nieuwe codes krijgen ( waarde € 60,00) die ik tot eind van het jaar zou kunnen gebruiken .  Deze had ik al gekocht / gereserveerd voor tickets van Doetinchem naar Eindhoven op  3 en 5 april. Maar kon toen niet doorgaan ivm het Coronavirus 

mvrgr

Esmaralda82 *aangepast door moderator

icon

Beste antwoord door Sascha NS 12 mei 2020, 17:10

Goedemiddag Esmaralda82. Welkom bij de NS Community.

Het is helaas niet mogelijk om via deze Community geholpen te worden aan vervangende couponcodes. Hiervoor kan je terecht op Facebook, Twitter, Chat of bij de telefonische afdeling via 030 - 751 51 55.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Esmaralda82. Welkom bij de NS Community.

Het is helaas niet mogelijk om via deze Community geholpen te worden aan vervangende couponcodes. Hiervoor kan je terecht op Facebook, Twitter, Chat of bij de telefonische afdeling via 030 - 751 51 55.

En dat bedoel ik,geef die vouchers gewoon af en laat de mensen zelf beslissen wanneer ze gaan. Dat mogen ze nu ook maar het is zo,n onzin om reisdatum in te vullen! Laat de mensen ze gewoon uitdraaien en dan later gebruiken,het is toch maar eenmalig!

Badge +3

Als je geen datum hoeft in te vullen is er niets eenmaligs meer aan een e-ticket. Je kunt er namelijk niet mee inchecken, hooguit poortjes openen als je die onderweg toevallig tegenkomt.

De code op een e-ticket bevat ook de geldigheidsdatum. Op een andere datum zullen poortjes niet open gaan en bij controle in de trein krijg je een heel duur kaartje.

Reputatie 7
Badge +3

En dat bedoel ik,geef die vouchers gewoon af en laat de mensen zelf beslissen wanneer ze gaan. Dat mogen ze nu ook maar het is zo,n onzin om reisdatum in te vullen! Laat de mensen ze gewoon uitdraaien en dan later gebruiken,het is toch maar eenmalig! Nu moeten de mensen de code,s enz, bewaren!! Volgens mij hopen ze bij de NS dat mensen ze dan vergeten of kwijtraken. 

Het punt is dat als er geen reisdatum ingevuld hoeft te worden de voucher meerdere malen gebruikt kan worden.

Een tip: zet alle codes in een documentje op de pc met geldigheidsperiode. Zo raak je het overzicht niet kwijt.

Reputatie 7
Badge +3

@Esmaralda82 het is niet de bedoeling om hetzelfde bericht in meerdere topics te zetten. Jouw vraag is ook in jouw andere topic beantwoord.

Reageer